دهه کرامت فرصت مغتنمی برای نشر و تعمیق فرهنگ اهل بیت(ع) است

۱۱ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۲:۳۰ کد : ۲۰۱۶۵ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۷۰۹

بسمه تعالی
 
از ماهِ رضا لطف و کرامت ریزد
در مشهد و قم رحل اقامت ریزد
هر خسته که از رضا شفا می‌خواهد
معصومه به کامِ او سلامت ریزد

دهه کرامت که به ماه ذی‌القعده آغازی خوش و پُر شور و شعف بخشیده و آن را به قدوم پربرکت حضرت فاطمه‌ی معصومه سلام‌الله علیها و حضرت علی‌بن‌موسی‌الرضا علیه‌السلام متبرک نموده است، یادآور لطیف ترین علائق و وفاداری کم‌نظیر یک خواهر نسبت به مقام شامخ و معنوی برادر است. مهربانی عظیمی که جز در حرم امام حسین علیه‌السلام و حضرت زینب سلام الله سابقه ندارد.
این دهه مبارک، فرصتی است مغتنم برای شیفتگان ائمه معصوم به ویژه فرزندان حضرت امام موسی کاظم علیه‌السلام تا با بهره‌مندی از دریای خروشان آموزه‌های ایشان، نسل جوان امروز را بیش از پیش، از چشمه پرخیر و برکت ایشان بهره‌مند سازند. تلاشی که مطمئنا بهترین اقدام در پاسخ به بی‌حرمتی دشمنان اهل بیت علیهم السلام که به طور ویژه در روزهای اخیر در فیلمی موهن بنام عنکبوت مقدس به نمایش گذاشته شد، می‌باشد.
اینجانب فرارسیدن دهه مبارک کرامت را به خانواده بزرگ دانشگاه کاشان، اساتید، دانشجویان، کارکنان و پرسنل محترم این مجموعه تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و به نمایندگی از ایشان، از بانیان و عوامل این فیلم موهن اعلام انزجار می‌نمایم که «یرِیدونَ أَنْ یطْفئوا نور اللَّه بِافْوَاههِ ویَأْبَى اللَّه إِلّا أَن یُتِمَّ نوره ولو کره الْکَافرُون».

دکتر عباس کتابی

ریاست دانشگاه کاشان

کلید واژه ها: دهه کرامت دانشگاه کاشان رئیس دانشگاه کاشان پیام رئیس میلاد امام رضا علیه السلام میلاد حضرت معصومه(س)


نظر شما :