وبینار آموزشی توجیهی سیاست‌های جمعیتی و فرزندآوری در دانشگاه کاشان برگزار شد

۰۱ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۴:۳۲ کد : ۲۰۱۱۰ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۵۰۶

در راستای ابلاغ سیاست‌های کلی جمعیت از سوی مقام معظم رهبری و اعلام 30 اردیبهشت ماه به عنوان روز ملی جمعیت و در راستای آگاهی بخشی و تغییر رویکرد خانواده ها برای داشتن فرزند و کاهش مخاطرات ناشی از نرخ منفی رشد جمعیت و نرخ باروری در سال های گذشته، وبینار آموزشی توجیهی سیاست‌های جمعیتی و فرزندآوری با حضور اساتید و کارمندان دانشگاه کاشان در تاریخ 27 اردیبهشت  ماه در تالار فیض دانشگاه کاشان برگزار شد.
 

درابتدا اهداف جلسه و سیاست‌های ابلاغی جمعیت و اهمّ اثرات کاهش جمعیت بروضعیت جوامع توسط خانم دکتر اعظم باقری عضو هیئت علمی دانشگاه علوم  پزشکی کاشان  و ریاست شبکه بهداشت و درمان شهرستان آران و بیدگل ارائه شد.  

در ادامه وضعیت موجود استان ، کشور وجهان از نظر شاخص‌های جمعیتی و چالش‌های موجود در این زمینه در کشور و نیز آخرین دستورالعمل‌های ابلاغی وزارت متبوع در برنامه جمعیت و باروری تشریح گردید.

درپایان موارد اجرایی و مدیریتی مورد انتظار از عموم افراد جامعه  به تفصیل طرح گردید و بر بهره برداری از کلیه ظرفیتهای درون بخشی و برون بخشی در سطح شهرستانها در جهت ترغیب وتشویق خانواده ها به فرزندآوری تاکید گردید.

کلید واژه ها: جمعیت فرزندآوری وبینار آموزشی دانشگاه کاشان


نظر شما :