تبریک و خداقوت رئیس دانشگاه کاشان به کارگران دانشگاه

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۰:۴۱ کد : ۱۹۹۹۸ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۰۰۹

به مناسبت یازدهم اردیبهشت روز جهانی کارگر، رئیس دانشگاه کاشان به همراه معاون دانشجویی و مدیر دفتر ریاست و روابط عمومی،  با حضور در جمع کارگران فضای سبز  این دانشگاه، این روز را  به این قشر زحمت کش تبریک و خداقوت گفته و این روز را گرامی داشتند.

متن پیام تبریک رئیس دانشگاه کاشان به مناسبت روز کارگر:

بسمه تعالی

«دست کارگر، دستی است که خدا و پیغمبر خدا آن دست را دوست دارد و پیامبر اکرم آن دست را بوسید»
مقام معظم رهبری دامت برکاته

یازدهم اردیبهشت ماه، روز کارگر و روز قدردانی از عزیزانی است که خدمات و زحمات صادقانه و سودمند آنها ماندگار است. مسئولیت سنگین تحقق آرمان‌های کشور در عرصه‌های مختلف بر دوش کارگران پرتلاش و سرافرازی است که برای ساختن ایرانی آباد و باشکوه، همواره در مقام تلاش و کوشش هستند.
 مجموعه بزرگ دانشگاه کاشان نیز افتخار دارد تا با جمع کثیری از این تلاشگران همکاری داشته باشد و از برکات مساعی ارزشمندشان بهره‌مند گردد. بی‌شک این خدمت صادقانه و تلاش شبانه‌روزی توانسته است در بهبود خدمات دانشگاه کاشان، تامین رفاه و پویایی هر چه بیشتر آن تاثیر فراوانی داشته باشد و از این جهت شایسته سپاسگزاری و مباهات است.
اینجانب فرارسیدن روز کارگر را به همه کارگران عزیز و پرتلاش مجموعه دانشگاه کاشان، بویژه همکاران تاسیسات، فضای سبز و بخش خدمات تبریک و تهنیت عرض میکنم و ضمن قدردانی از زحمات مجدانه ایشان در راستای پیشرفت دانشگاه و خدمت‌رسانی به دانشگاهیان، سلامتی و توفیق روزافزون ایشان را از خداوند منان خواستارم.

دکتر عباس کتابی

ریاست دانشگاه کاشان

کلید واژه ها: روزجهانی کارگر دانشگاه کاشان تبریک روز کارگر


( ۱ )

نظر شما :