روز قدس روز میعاد آزادی‌خواهان جهان در حق‌خواهی، همدلی، همبستگی و حمایت از مردم مظلوم و رنج‌کشیده فلسطین است

۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۲:۱۱ کد : ۱۹۹۸۹ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۰۷۹

بسمه تعالی

«روز قدس یکی از آن جلوه‌های حقیقی اتحاد و انسجام دنیای اسلام است»
مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)

«روز جهانی قدس» که به تدبیر بنیان‌گذار انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی رحمه‌الله‌ علیه در تقویم اسلامی و در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان ثبت و به یادگار مانده است،  روز میعاد آزادی‌خواهان جهان در حق‌خواهی، همدلی، همبستگی و حمایت از مردم مظلوم و رنج‌کشیده فلسطین است که وظیفه بزرگ ما را مبنی بر افشای سرشت جعلی رژیم غاصب صهیونیستی و بازپس‌گیری قدس شریف یادآوری می‌نماید.
بدیهی است که حضور و ظهور حمایت آحاد مسلمین جهان در این روز بزرگ، موجب تقویت روحیه‌ی امید و ایمان در مردم مقاوم و همیشه مبارز فلسطین  و عامل پیوند قلب‌ها و اراده‌های استوار مسلمانان است که موجب می‌شود دوری موقت جسم‌ها در وحدت کلمه‌ی آنها هیچ خللی وارد نکند.
اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات  ماه مبارک رمضان برای خانواده بزرگ دانشگاه کاشان، از اعضای هیئت علمی، کارکنان و دانشجویان این دانشگاه دعوت می‌ نمایم تا با حضور در راهپیمائی روز جهانی قدس، باری دیگر برائت خود را از رژیم غاصب صهیونیستی اعلام دارند و مژده آزادی قدس شریف را در آینده‌ای نزدیک اعلام نمایند.
با امید به رهایی قدس شریف و ظهور موعود جان‌ها، حضرت مهدی عج‌الله تعالی شریف و گرامیداشت یاد و خاطره سیدالشهدای مقاومت شهید سردار سلیمانی و شهدای گرانقدر دفاع مقدس و مدافع حرم

دکتر عباس کتابی

رییس دانشگاه کاشان

کلید واژه ها: روز قدس دانشگاه کاشان پیام رییس دانشگاه کاشان


( ۴ )

نظر شما :