شروعی دیگر؛

با حضور دوباره دانشجویان، دانشگاه کاشان جان تازه‌ای گرفت

۲۷ فروردین ۱۴۰۱ | ۱۱:۳۰ کد : ۱۹۹۴۳ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۶۸۹

دانشجویان دانشگاه کاشان پس از گذشت بیش از دو سال از شیوع کرونا و آموزش مجازی، امروز 27 فروردین با حضور پر شور خود، جان تازه ای را به این دانشگاه بخشیدند.

رئیس دانشگاه کاشان به همراه معاون آموزشی، فرهنگی، دانشجویی و معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، امروز  با اهداء شاخه گل  به استقبال دانشجویان رفتند و حضورشان را به دانشگاه خوش آمد گفتند.

سپس مسئولان دانشگاه، دانشجویان را به کلاس‌ها و خوابگاه‌ها هدایت کردند، تا با روحیه و فضایی با نشاط و شاد آموزش حضوری را در دانشگاه آغاز کنند.

معاون دانشجویی دانشگاه کاشان با اشاره به اینکه این هفته به نام هفته "تکریم دانشجویان" نامگذاری شده است، به آمادگی خوابگاه ها برای اسکان دانشجویان غیربومی اشاره کرد و افزود: خوابگاه های این دانشگاه برای اسکان حدود سه هزار دانشجو فراهم شده است.

دکتر میرزایی افزود: پس از ابلاغ دستورالعمل‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا و بهبود شرایط کرونایی منجر به بازگشت به آموزش حضوری در دانشگاه‌ها، با کمک نیروهای تاسیسات، خوابگاه ها برای اسکان دانشجویان غیر بومی، آماده شده است.

وی خاطر نشان کرد: کلاس‌های مقاطع تحصیلات تکمیلی و دکتری عمومی دانشگاه کاشان نیز از 20 فروردین ۱۴۰۱ آموزش حضوری خود را در دانشگاه شروع کردند.

کلید واژه ها: حضوری شدن دانشگاه کلاس حضوری دانشگاه کاشان


( ۴ )

نظر شما :