نشست رئیس مرکز پژوهشی کاشان شناسی با رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان

۱۷ فروردین ۱۴۰۱ | ۱۲:۵۴ کد : ۱۹۹۱۷ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۱۵۳

درادامه جلسات مرکز پژوهشی کاشان‌شناسی دانشگاه کاشان با سازمان و دستگاه های اجرایی منطقه، نشستی با حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان  با رئیس و مدیر اجرایی مرکز پژوهشی کاشان‌شناسی دانشگاه کاشان برگزار شد.

رئیس مرکز پژوهشی کاشان‌شناسی دانشگاه کاشان گفت: در این دیدار ضمن تبادل نظر پیرامون همکاری‌های دو جانبه در حوزه‌های مختلف، دو موضوع: برگزاری بزرگداشت آیت الله سید ابوالقاسم کاشانی و بازنگری در شرح وظایف کارگروه های شورای فرهنگ عمومی، از جمله مصوبات جلسه اسفند 1400 شورای فرهنگ عمومی شهرستان کاشان، که مسئولیت آن به دانشگاه کاشان محول شده بود،  مورد  تبادل نظر قرار گرفت.

دکتر ابوذر وفایی افزود: در خصوص بزرگداشت آیت‌الله ابوالقاسم کاشانی مقرر شد سطح و  فرایند اجرایی بزرگداشت  پس از بررسی و تصویب در شورای پژوهشی مرکز و سایر مراجع دانشگاه به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام تا در جلسه شورای فرهنگ عمومی ارایه گردد و در زمینه بازنگری شرح وظایف  کار گروه‌های شورای فرهنگ عمومی هم قرار شد جلسه ای در دفتر رئیس دانشگاه با  حضور اعضای تعیین شده برگزار شود.

وی با اشاره به چشم انداز و ماموریت های جدید مرکز پژوهشی کاشان شناسی بخصوص در تعامل با سازمان‌ها، دستگاه‌ها و ادارات سطح منطقه، خاطر نشان کرد: در یکی از جلسه آینده شورای فرهنگ عمومی گزارشی از مرکز پژوهشی کاشان‌شناسی ارایه خواهد شد.

کلید واژه ها: دانشگاه کاشان کاشان شناسی مرکز پژوهشی کاشان شناسی


( ۲ )

نظر شما :