پیام رئیس دانشگاه کاشان به مناسبت روز بزرگداشت شهدا

۲۲ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۳:۰۷ کد : ۱۹۸۵۱ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۷۴۸

بسمه تعالی
«یاد شهیدان نباید در جامعه‌ی ما از ذهنیّت‌ها خارج شود یاد شهیدان را گرامی بدارید و زنده نگه دارید».
امام خامنه‌ای 27/ 2/ 86

شهادت عزّتی است ابدی و شهدا مشعل‌داران پیروزی، استقلال و آزادی کشور هستند. مجاهدان خداجویی که هر آنچه داشتند در طبق اخلاص نهادند و برای عزّت و سربلندی ایران اسلامی عزیز فدا کردند. به برکت خون آن آلاله‌های پرپر است که امروز جمهوری اسلامی بر قله‌های رفیع عزّت، سربلندی و پیشرفت ایستاده و در این مسیر همچنان محکم و استوار پیش می‌رود.
شکرانه‌ی این نعمت عظیم جز با حفظ نام و یاد شهدا که توصیه‌‌ی امامین انقلاب و ادامه‌دهنده‌ سیره‌ی حسینی ایشان است، میّسر نمی‌گردد. ثبت روز راهیان نور در تقویم ملی کشور نشان از اهمیّت چنین رویکرد فرهنگی دارد. عطیه‌ای که در فضاهای دانشجویی، به اوج معنویت و شکوه خود رسیده و برکات فراوانی داشته است.
اینجانب ضمن عرض سلام و درود به کاروان‌های اعزامی راهیان نور دانشگاه کاشان و همه‌ی اهالی عزیز این کاروان پرشکوه، فرارسیدن روز ملی راهیان نور و ایام بزرگداشت شهدا و یاد و نام شهدای والامقام ایران اسلامی عزیز را که یادشان نیز استمرار حیات طیبه انقلاب اسلامی است، گرامی میدارم. همچنین از خداوند تبارک و تعالی رهروی خالصانه مسیر شهدای گلگون کفن انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس را مسئلت میکنم.

دکتر عباس کتابی

سرپرست دانشگاه کاشان

کلید واژه ها: روز بزرگداشت شهدا دانشگاه کاشان ایثارگران


( ۲ )

نظر شما :