نشست رئیس مرکز پژوهشی کاشان‌شناسی با مسئولین سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کاشان

۲۷ بهمن ۱۴۰۰ | ۰۹:۴۹ کد : ۱۸۷۱۲ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۸۳۲


درادامه جلسات مرکز پژوهشی کاشان شناسی دانشگاه کاشان با سازمان و دستگا ههای اجرایی منطقه، مسئولین سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کاشان میزبان رئیس و مدیر اجرایی مرکز کاشان شناسی دانشگاه کاشان بودند.
 در این جلسه ابتدا  دکتر والی زاده معاون هماهنگی سازمان حمل و نقل بر اهمیت شناخت جامع از حوزه های جغرافیایی گردشگری کاشان در قالب آموزش برای رانندگان تاکسی اشاره گرد.

در ادامه  مهندس زراعی، مدیریت ناوگان تاکسیرانی سازمان ضمن بیان خلاصه ای از وظایف و ماموریت ها حوزه حمل و نقل بار و مسافر، به اولویت های آموزشی و پژوهشی فعلی مورد نیاز سازمان پرداخت و با اشاره به نقش سازنده دانشگاه در پاسخگویی به نیازهای جامعه، متقاضی پشتیبانی فکری و انجام پژوهش کاربردی در زمینه های اولویت های آموزشی و پژوهشی مورد نیاز سازمان شد.  
رئیس مرکز کاشان شناسی هم  ضمن ابراز خرسندی از رویکرد علمی سازمان تاکسیرانی به عنوان پیش شرط هر گونه تصمیم گیری در حوزه اجرا، به نقش و جایگا حوزه حمل ونقل به عنوان یکی از ماموریت های اصلی در بدنه مدیریت شهری اشاره کرد و در ادامه با اشاره به ماموریت های جدید مرکز در تعامل با دستگا ها و ادارات سطح منطقه  از آمادگی کامل مرکز، جهت انجام اولویت های آموزشی و پژوهشی آن سازمان خبر داد.
در پایان مقرر شد تفاهم نامه‌ای در قالب همکاری های آموزشی و پژوهشی فیما بین سازمان تا کسیرانی و دانشگاه  تنظیم و پس از انعقاد تفاهم نامه، برنامه ریزی لازم برای انجام پژوهش های کاربردی و برگزاری دوره های آموزشی تخصصی مورد نظر سازمان برای سال 1401 صورت گیرد.

 

کلید واژه ها: کاشان شناسی دانشگاه کاشان تعامل دانشگاه با جامعه


( ۴ )

نظر شما :