راه اندازی سامانه الکترونیکی ارسال مدارک تحصیلی - ارسال مدارک دانش آموختگی و کارت دانشجویی در دانشگاه کاشان

۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۰۹:۱۳ کد : ۱۸۶۹۹ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۲۷۱۴

مدیر مرکز رایانه و فناوری اطلاعات دانشگاه کاشان گفت: در راستای گسترش و تکمیل پنجره خدمات مرکز فناوری اطلاعات و باتوجه به عدم امکان حضور دانشجویان محترم به دلیل گسترش ویروس کرونا و محدودیت های بوجود آمده، سامانه جدیدی تحت عنوان "تسویه حساب فارغ التحصیلی - درخواست صدور مدرک"  در بخش آموزشی در پورتال جامع اعضا (پویا) برای دانشجویان محترم طراحی و نصب وراه اندازی گردید.

دکتر سلمان گلی مهم ترین مزیت این سامانه، عدم حضور دانشجویان جهت دریافت مدرک دانش آموختگی و ارسال از طریق پست برای دانشجو ذکر کرد و افزود: باتوجه به دیدگاه فرآیندی به کارگرفته شده در طراحی این سامانه، درخواست دانشجو براساس نوع مدرک درخواستی، برای مدیران و کارشناسان بخش‌های مختلف دانشگاه فعال می شود تا ایشان نسبت به بازبینی و بررسی مدارک دانشجو اقدام نمایند.

وی خاطر نشان کرد: پس از اتمام و تایید تمام مراحل، اداره دانش آموختگان نسبت به ارسال مدرک درخواست شده از طریق پست اقدام می نماید.

مدیر مرکز رایانه و فناوری اطلاعات دانشگاه کاشان افزود: همچنین  سامانه ای جهت ثبت درخواست دانشجویان ورودی ۱۳۹۹و ۱۴۰۰ برای دریافت کارت دانشجویی به صورت پستی ویژه دانشجویان غیربومی در بخش خدمات طراحی و راه اندازی گردیده است.

دکتر گلی اظهار داشت: با راه اندازی این سامانه، پس از ارسال درخواست توسط دانشجو، کارشناسان آموزش دانشکده‌ها ضمن بررسی درخواست و آدرس ارسالی توسط دانشجو نسبت به ارسال کارت دانشجویی برای دانشجو به صورت پستی اقدام می کنند.

کلید واژه ها: مرکز رایانه و فناوری اطلاعات دانشگاه کاشان رایانه کامپیوتر دانش آموختگان


( ۶ )

نظر شما :