سخنرانی دو دانشجوی دانشگاه کاشان در اولین رویداد سخنرانی نانویی کشور

۱۳ بهمن ۱۴۰۰ | ۰۸:۵۰ کد : ۱۸۶۶۸ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۵۷۳

رئیس پژوهشکده علوم و فناوری نانو دانشگاه کاشان گفت: در اولین رویداد سخنرانی نانویی که 29 دی ماه 1400 در محل صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری برگزار شد، دو دانشجوی دوره دکترای دانشگاه کاشان به عنوان سخنرانان این رویداد شرکت کردند.
دکتر مسعود همدانیان افزود: در این رویداد "مجید بگیان" دانشجوی دکترای علوم و فناوری نانو دانشگاه کاشان  با عنوان چگونه با گرما به جنگ سرطان برویم؟ (درمان به روش هایپرترمیا با استفاده از نانو ذرات مغناطیسی) و "حامد بنانی فرد" دانشجوی دکترای مهندسی شیمی دانشگاه کاشان درخصوص حمله به بحران آب با فناوری نانو (تصفیه پساب با استفاده از پلاسما) سخنرانی و مطالب خود را ارائه کردند.
رئیس پژوهشکده علوم و فناوری نانو دانشگاه کاشان با اشاره به اینکه در رویداد سخنرانی نانویی کشور  9 سخنران حضور داشتند که دو سخنران این رویداد از دانشگاه کاشان بودند، خاطر نشان کرد: در این رویداد حامد بنانی فرد به عنوان نفر سوم رویداد سخنرانی نانویی کشور معرفی و لوح تقدیر و جوایز این رویداد را دریافت کرد.

لازم به ذکر است این دانشجویان موفق دانشگاه کاشان از مدرسان ستاد نانو در بخش های دانشجویی و دانش آموزی هستند.

رویداد سخنرانی نانویی  به همت شبکه مدرسان نانو، در راستای گسترش فضای گفتمان فناوری نانو و ترویج تخصصی آن و با هدف ارائه سخنرانی‌های کوتاه 9 دقیقه‌ای، با رویکردی خلاقانه و جذاب با موضوعات تخصصی و کارکردگرایانه در زمینه فناوری نانو با حضور داوران برجسته ستاد فناوری نانو برگزار شد.

 

کلید واژه ها: ستاد نانو دانشگاه کاشان رویداد سخنرانی نانویی صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری


( ۵ )

نظر شما :