پیام رئیس دانشگاه کاشان به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی

۱۲ بهمن ۱۴۰۰ | ۰۸:۴۸ کد : ۱۸۶۵۷ اخبار دانشگاه پیام ریاست دانشگاه
تعداد بازدید:۱۲۳۱

باسمه تعالی
«جاء الحق و زهق الباطل ان الباطل کان زهوقا»
«حق آمد و باطل نابود شد به درستی که باطل خود سزاوار محو و نابودی است»

کلام الهی «و الفجر و لیال عشر» نویدبخش پگاه روشن پیروزی است. خدای متعال را شاکریم که اینک ملت غیور ایران، چهل و سومین بهار انقلاب اسلامی را جشن گرفته و گرامی می‌دارد. بی شک وعده الهی محقق خواهد شد و با تأسی از ولایت فقیه، بیرق پرافتخار انقلاب اسلامی در ید قدرت حضرت بقیه‌الله اعظم (ارواحنا له الفدا) قرار خواهد گرفت، ان‌شاءاللّه.
دهه‌ی مبارک فجر،‌ سرآغاز طلوع اسلام و‌ تجلی شکوهمند حماسه ملتی است که با انقلاب اسلامی خویش، برگی را در یاد همه انسان‌ها گشود و صدای استقلال و آزادی را به گوش جهانیان رساند. یادآور اراده‌ی پولادین مردمی که با توکل به خدای متعال توانستند نظام استبداد ستمشاهی را درهم شکسته و آزادی و عدالت و استقلال مردم را به عنوان آرمان اسلامی به منصه‌ی ظهور برسانند.
چهل و سه سال پیش در ۱۲ بهمن سال ۵۷، مردم ایران حماسه بی‌سابقه‌ترین استقبال تاریخ معاصر را رقم زدند؛ استقبال از مردی که نه تنها مرجع و مراد بود، بلکه رهبری بود که نمونه‌ای از حکومت اسلامی را در نظام جهانی بنیان گذاشت و این گونه شد که حق آمد و باطل رفت.
اینجانب فرارسیدن ایام فرخنده و مبارک دهه فجر انقلاب را به تمامی ملت شریف و شهیدپرور ایران، به ویژه اساتید، کارکنان و دانشجویان عزیز دانشگاه کاشان، نمونه‌ی برکات پرشمار انقلاب اسلامی، تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و ضمن بزرگداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب در بهمن ۵۷، با آرمان‌های امام راحل (ره) و منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) تجدید میثاق نموده و امید آن دارم که با همدلی و وحدت روزافزون در عرصه علم و سازندگی، به سوی افق‌های روشن حرکت نماییم و با تلاش مضاعف در جهت تهذیب، خودسازی و علم‌اندوزی، در ارتقای علمی کشور عزیزمان ایران اسلامی مثمر ثمر باشیم.

12 بهمن ماه 1400
عباس کتابی / سرپرست دانشگاه کاشان

کلید واژه ها: ایام الله دهه فجر سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دانشگاه کاشان پیام تبریک


( ۶ )

نظر شما :