برگزاری حضوری کلاس‌های آموزشی دکترا و کارشناسی ارشد در نیمسال دوم ۱۴۰۰ در دانشگاه کاشان

۰۶ بهمن ۱۴۰۰ | ۰۸:۳۸ کد : ۱۸۶۲۵ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۲۱۷۶

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه کاشان با اشاره به ابلاغ وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و بنا بر مصوبه شورای دانشگاه، برگزاری کلاس‌های آموزشی در مقطع دکتری و کارشناسی ارشد در نیمسال دوم ۱۴۰۰ را به صورت حضوری ذکر کرد و گفت: در مقطع دکتری، تمامی فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی، آزمون‌های جامع و جلسات دفاعیه به صورت حضوری  خواهد بود و در مقطع کارشناسی ارشد آموزش به صورت حضوری است و در موارد خاص بنا به تشخیص مدرس، امکان آموزش تلفیقی (حضوری و غیر حضوری) فراهم خواهد بود.
دکتر قنبرعلی شیخ‌زاده خاطر نشان کرد: در مقطع کارشناسی نیز، دروس کارگاهی، آزمایشگاهی و مهارتی بر اساس پیشنهاد گروه و دانشکده، به صورت فشرده، با برنامه‌ریزی قبلی و پس از هماهنگی با معاونت آموزشی و معاونت دانشجویی و اطلاع رسانی مناسب توسط گروه‌های آموزشی، قابل ارائه به صورت حضوری خواهد بود.
وی برگزاری امتحانات درسی پایان نیمسال در همه مقاطع را به صورت حضوری عنوان کرد و افزود: با پیشنهاد دانشکده و پژوهشکده و تایید آموزش دانشگاه امکان برگزاری امتحانات میان ترم نیز به صورت محدود، حضوری برگزار خواهد شد.
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه کاشان شرط حضور دانشجو در دانشگاه را واکسیناسیون عنوان و تاکید کرد: برای حضور دانشجو در دانشگاه جهت انجام و پیگیری تمام فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی،  تزریق حداقل دو دوز واکسن و ارسال کارت واکسیناسیون از طریق سامانه مربوطه و همچنین رعایت کامل دستور العمل‌های بهداشتی الزامی است.
 در پایان وی تاکید نمود: که متناسب با تغییر شرایط اعلامی از سوی ستاد ملی کرونا، هرگونه تغییر احتمالی در برنامه‌های اعلام شده، از طریق سایت دانشگاه اطلاع‌رسانی خواهد شد.

کلید واژه ها: آموزش حضوری دانشگاه کاشان معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی حضوری آموزشی دانشگاه


( ۱۱ )

نظر شما :