بیانیه دانشکده شیمی دانشگاه کاشان درخصوص درگذشت استاد بازنشسته مرحوم آقای دکتر جواد صفری

۰۲ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۵:۰۵ کد : ۱۸۶۰۰ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۳۱۴۷

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
درگذشت همکار ارجمند و گرامی، استاد بازنشسته دانشکده شیمی دانشگاه کاشان، مرحوم جناب آقای دکتر صفری را به محضر  دانشگاهیان، اساتید ارجمند و دانشجویان گرامی به ویژه جامعه علمی شیمی ایران تسلیت و تعزیت عرض می نماییم.
 آن مرحوم علاوه بر شخصیت والای علمی، متخلق به اخلاق حسنه، دانشجو پروری و دلسوزی فراوان نسبت به دانشجویان خود در دانشگاه بودند  و خاطره خوبی های آن عزیز سفرکرده همواره و همیشه در اذهان دانشگاهیان دانشگاه کاشان باقی خواهد ماند.
 متأسفانه طی چند روز اخیر برخی بداخلاقی ها و سوء استفاده های رسانه‌ای توسط افراد و گروه‌های مغرض در فضای مجازی صورت پذیرفته است که این امر به هیچ وجه مورد تایید نبوده و آن را لطمه به حیثیت و منزلت علمی جامعه دانشگاهی و شخصیت عالمانه مرحوم جناب آقای دکتر صفری می‌دانیم.

با عنایت به شناخت کافی از شخصیت علمی و اخلاقی ایشان و گفتگوهایی که اخیراً با ایشان داشتیم  مرتبط کردن فوت ایشان با مسائل صنفی و مالی خلاف واقع و باعث دلخوری و نارضایتی اعضای هیئت علمی دانشکده شیمی دانشگاه کاشان شده است. لذا از همه دوستان استدعا و انتظار دارد که حرمت این استاد برجسته و دلسوز و خانواده داغدار ایشان را نگهداشته و مرهمی به قلب داغدار ایشان باشند. امید آنکه آن مرحوم و همه ما  مورد لطف و عنایت حضرت حق قرار گیریم.


شورای دانشکده شیمی دانشگاه کاشان
۱۴۰۰/۱۱/۲

کلید واژه ها: بیانیه دانشگاه کاشان


( ۱۰ )

نظر شما :