نمایه شدن سه مجله دانشگاه کاشان در ICI

۲۳ دی ۱۴۰۰ | ۱۸:۵۱ کد : ۱۸۵۶۷ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۲۱۵

معاون پژوهشی و ارتباطات علمی دانشگاه کاشان گفت: The Iranian Journal of Mathematical Chemistry (مجله ایرانی شیمی ریاضی)، Mathematics Interdisciplinary Research (مجله پژوهش های بین رشته‌ای ریاضی) و مجله کاشان شناسی پس از طی مراحل مختلف، در داوری برای دریافت نمایه ICI پذیرفته شده اند.
دکتر مهدی شبانی نوش آبادی افزود: نمایه کوپرنیکس، یکی از نمایه‌های معتبر بین‌المللی است که مجلات را بر اساس شاخص هایی همچون محتوای دقیق و کامل انگلیسی وبسایت، چاپ منظم شماره‌های پیشین مجله، سیاستهای مدیریت اخلاق نوشتاری و تنوع جغرافیایی هیئت تحریریه مجله  ارزیابی می‌کند‌.

پیش از این تنها نشریه Mathematics Interdisciplinary Research موفق به کسب این نمایه شده بود ولی در سال جاری دو نشریه دیگر نیز موفق به کسب این نمایه شدند.
این نمایه موجب شهرت مجله در پایگاه‌های اطلاعاتی مختلف برای دریافت استنادهای بیشتر می شود.
 زحمات سردبیر و مدیر مسئول نشریات The Iranian Journal of Mathematical Chemistry ( به ترتیب آقایان دکتر علیرضا اشرفی و دکتر بهنام بازیگران)،  Mathematics Interdisciplinary Research ( به ترتیب آقای  دکتر علیرضا اشرفی و  دکتر مجید منعم‌زاده) و کاشان‌شناسی (به ترتیب دکتر محسن قاسم‌پور و دکتر امیرحسین مدنی) و همچنین کارشناس رتبه بندی نشریات خانم دکتر مهناز طالبی در پیگیری امور برای رسیدن به این موفقیت شایسته تقدیر است.

لینک اعتبار این سه مجله در پایگاه ICI
https://journals.indexcopernicus.com/search/details?id=66375
https://journals.indexcopernicus.com/search/details?id=69262
https://journals.indexcopernicus.com/search/details?id=45237

 

کلید واژه ها: دانشگاه کاشان رتبه بندی مجلات معاون پژوهشی و ارتباطات علمی


( ۴ )

نظر شما :