دانشکده علوم انسانی دانشگاه کاشان آماده ارائه خدمات به جامعه و مردم است

۰۸ دی ۱۴۰۰ | ۱۴:۱۴ کد : ۱۸۴۸۷ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۸۹۴

رئیس دانشکده علوم انسانی دانشگاه کاشان از آمادگی این دانشکده برای ارائه خدمات به جامعه و مردم خبر داد.

دکتر محسن نیازی در دومین جلسه هم اندیشی اساتید در خصوص ارتقاء دانشکده علوم انسانی افزود: دانشکده علوم انسانی با دارا بودن رشته های حقوق، مدیریت، جامعه شناسی، روانشناسی، علوم تربیتی، علوم ورزشی و کارآفرینی و وجود اساتید برجسته و متخصص، بستر مناسبی برای رفع مشکلات و نیازهای مردم و کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه است.

وی ارتباط هر چه بیشتر اساتید این دانشکده با جامعه را خواستار شد و اظهار داشت: بسیاری از مشکلات خانواده ها از جمله طلاق، بیکاری، سرقت، اعتیاد و بزه کاری های اجتماعی به دلیل عدم آگاهی و فقر فرهنگی انجام می شود که در این راستا اساتید و همچنین دانشجویان  دانشکده علوم انسانی  باید با نفوذ هر چه بیشتر بین مردم و در دل جامعه نقش محوری در آگاهی بخشی به جامعه برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی داشته باشند.

در این نشست اساتید گروه های آموزشی  دانشکده علوم انسانی نیز نقطه نظرات و پیشنهادات خود را برای ارتقاء دانشکده و تحقق اهداف دانشگاه جامعه محور ارائه کردند:

برگزاری سمینارهای علمی، کارگاهها و دوره های آموزشی برای آشنایی و ارتباط هر چه بیشتر  دانشکده علوم انسانی با جامعه

استفاده از پتانسیل و فعالیت مؤثر اساتید دانشکده علوم انسانی در زمینه های مختلف جامعه شناسی، روانشناسی و علوم تربیتی و ... در جامعه، نهادها و ادارات شهر

دعوت از اساتید دانشکده علوم انسانی در جلسات هم اندیشی اساتید، برنامه ها، سمینارها و همایش های مختلف در شهر

علاوه بر این، اساتید دانشکده علوم انسانی نیز  ارتباط و همکاری هر چه بیشتر دانشکده علوم انسانی با دانشگاه علوم پزشکی و دانشگاه آزاد اسلامی را مورد تأکید قرار دادند.

کلید واژه ها: دانشکده علوم انسانی دانشگاه کاشان علوم انسانی ارتباط دانشگاه با جامعه


( ۹ )

نظر شما :