ارتقاء دانشکده علوم انسانی همکاری و همراهی اساتید و مسئولان را می‌طلبد

۲۹ آذر ۱۴۰۰ | ۱۲:۰۰ کد : ۱۸۴۵۵ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۲۴۱

رئیس دانشکده علوم انسانی دانشگاه کاشان توجه و حمایت هر چه بیشتر مسئولان و همکاری و همراهی اساتید دانشکده را برای ارتقاء این دانشکده خواستار شد و گفت: علوم انسانی منشاء تحولات اجتماعی و پویایی جامعه است.

دکتر محسن نیازی در جلسه هم اندیشی اساتید دانشکده علوم انسانی با موضوع "بررسی راهکارهای ارتقا جایگاه دانشکده علوم انسانی"،  فراهم کردن زیر ساخت های این دانشکده را برای ارتقاء دانشکده علوم انسانی لازم دانست و افزود: از آنجا که علوم انسانی با چگونگی رشد و کمال و پیشرفت انسان سروکار دارد توجه هر چه بیشتر به این حوزه ضروری است.

وی بین‌المللی‌سازی دانشکده علوم انسانی را یکی از سیاست‌های این دانشکده عنوان کرد و اظهار داشت: ارتباطات و همکاری های علمی و بین المللی با دانشگاه های دیگر کشورها و ارائه مقالات علمی  برای تحقق این امر ضروری است.

دکتر نیازی جامعه محوری و رفع نیازهای جامعه را  وظیفه استادان دانشکده علوم انسانی عنوان کرد و افزود: استادان دانشکده علوم انسانی  نقش بسزایی در حل مشکلات جامعه و رفع آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی دارند و شایسته است تحقیقات خود را در راستای رفع نیازهای منطقه سوق دهند.

در این نشست اساتید دانشکده علوم انسانی تحقق موارد زیر را خواستار شدند:

ترویج روحیه پرسشگری، مطالبه گری، نقد و بسترسازی مناسب برای دانشجویان،  توسعه دوره های تحصیلات تکمیلی،  ایجاد گروه های آموزشی بین رشته ای در مقاطع تحصیلات تکمیلی،  جذب اعضای هیات علمی، برگزاری همایش‌ها و سمینارهای مختلف در زمینه علوم انسانی،  ایجاد مرکز پژوهشی در حوزه علوم انسانی و راه‌اندازی نشریه و مجله تخصصی علوم انسانی، رفع تبعیض بین دانشکده علوم انسانی با دیگر دانشکده‌ها در اختصاص بودجه برای تهیه تجهیزات و فراهم ساختن زیرساخت‌های لازم

کلید واژه ها: دانشکده علوم انسانی دانشگاه کاشان علوم انسانی


نظر شما :