آموزش حضوری دانشجویان رشته‌های مهارت محور دانشگاه کاشان

۲۱ آذر ۱۴۰۰ | ۰۹:۰۲ کد : ۱۸۴۱۵ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۸۹۵

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه کاشان از فعالیت و تداوم آموزشی حضوری به دانشجویان چندین رشته تحصیلی در مقاطع کارشناسی و تحصیلات تکمیلی خبر داد.

دکتر شیخ زاده با اشاره به درخواست معاون آموزشی وزارت عتف و تاکید رئیس دانشگاه به آموزش حضوری دانشجویان بویژه در دروس مهارتی، کارگاهی و آزمایشگاهی افزود: شورای آموزشی دانشگاه، برای  حضوری نمودن جلسات آزمون جامع و دفاعیه ها، از گروههای آموزشی خواست تا به تناسب محتوای سرفصل های درسی، در خصوص آموزش حضوری دانشجویان اقدام نمایند که بدین منظور دانشجویان رشته های مهارت محور فراخوانده شدند و مورد استقبال خوب دانشجویان نیز قرار گرفت.

وی ضمن تشکر از دانشجویان، اساتید، مدیران گروه ها، معاونان آموزشی دانشکده ها و همه مسئولانی که به صورت مستقیم و غیرمستقیم در این فرایند مشارکت داشته‌اند ابراز امیدواری کرد: از سرگیری آموزش حضوری تعدادی از رشته و دروس، تمرین و مقدمه ای برای آموزش حضوری تمامی دروس در آینده باشد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه کاشان افزود: "کمیته از سرگیری آموزش حضوری" به صورت هفتگی به برنامه ریزی، هماهنگی و ارزیابی نقاط قوت و آسیب شناسی نقاط ضعف فرایند یاد شده می پردازد و ضمن تلاش برای تقویت زیر ساخت ها و امکانات رفاهی، می کوشد دانشجویان با کم ترین مشکل، به آغوش خانه دوم خود (دانشگاه) بازگردند.

کلید واژه ها: آموزش حضوری دانشجویان دانشگاه کاشان


( ۷ )

نظر شما :