در دیدار اعضای شورای شهر کاشان با سرپرست دانشگاه کاشان عنوان شد: دانشگاه کاشان یاری رسان توسعه و مدیریت شهری

۰۹ آبان ۱۴۰۰ | ۱۳:۵۲ کد : ۱۸۲۴۳ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۲۳۴۵

رئیس شورای اسلامی شهر کاشان با اشاره به پتانسیل های مثبت دانشگاه کاشان و وجود نخبگان و متخصصان  در حوزه های مختلف گفت: از دانشگاه کاشان می خواهیم در  راستای علمی کردن کارها و پروژه های شهری به کمک شورای اسلامی شهر بیاید.

علی هاشمی طاهری در دیدار اعضای شورای اسلامی شهر کاشان  با رئیس دانشگاه کاشان به مرکز پژوهش‌‌های اسلامی شورای اسلامی شهر کاشان اشاره کرد و افزود: کمک دانشگاهیان در این مرکز لازم است و امید است  با حضور  کارشناسان، نخبگان و پژوهشگران، دانشگاه کاشان اتاق فکر شورای شهر باشد.

وی با بیان اینکه بایستی پیشنهادات و طرح ها کاربردی و عملیاتی شود، اظهار داشت: دانشگاه می تواند در درآمد پایدار و کاهش هزینه های شهر راهکار علمی ارائه دهد.

 هاشمی طاهری نقش دانشگاه کاشان را در هوشمندسازی شهر حایز اهمیت دانست و گفت: اجرای این طرح نیاز به کارشناسانی دارد که در دانشگاه تربیت می شوند و در این زمینه می توانند در توسعه و پیشرفت شهر بسیار تاثیرگذار باشند .

رئیس شورای اسلامی شهر کاشان از دانشگاهیان کاشان خواست تا شورای شهر را در پیشرفت شهر یاری رسانند .

رئیس دانشگاه کاشان هم در این نشست از تعامل و حضور  اعضای شورای اسلامی شهر قدردانی کرد و گفت: دانشگاه کاشان آماده ارائه خدمات به مجموعه مدیریت شهری است.

دکتر عباس کتابی  با بیان اینکه اگر دانشگاه بخواهد مؤثر باشد باید بتواند مشکلات جامعه و شهر را حل کند  از اعضای شورا خواست تا نیازها و مسایل شهر را به دانشگاه اعلام کنند تا پایان نامه های دانشجویان  را بتوان به سمت نیازهای شهری هدایت و هدفمند کرد.

وی توسعه دانش بنیان را مورد تاکید قرار داد و خاطر نشان کرد: توسعه شهری نیازمند ارتباط هر چه بیشتر صنعت و جامعه با دانشگاه است.

در این نشست اعضای شورای اسلامی شهر کاشان هم دیدگاه ها و نقطه نظرات خود را در زمینه  موضوعات  مدیریت شهری و نوع تعامل با دانشگاه عنوان کردند.

کلید واژه ها: شورای اسلامی شهر کاشان دانشگاه کاشان ارتباط دانشگاه با جامعه ارتباط دانشگاه با شهر


نظر شما :