امام جمعه کاشان: وحدت کلمه رمز حل مشکلات جامعه اسلامی است

۰۶ آبان ۱۴۰۰ | ۱۳:۳۴ کد : ۱۸۲۲۸ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۷۱۵

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان گفت: وحدت کلمه رمز پیروزی و حل مسائل کشور است.

آیت الله عباسعلی سلیمانی در دیدار معاون اداری مالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، مهمترین چالش اصلی کشور را منابع مالی عنوان کرد و اظهار داشت: قدرت و تامین درست و صحیح از منابع امروز بر عهده  معاونان اداری مالی وزارتخانه هاست و باید با تدبیر و برنامه ریزی درست سعی نمایند تا از این منابع به نحو احسن استفاده کنند.

وی دوره مدیریت در این شرایط خاص و تحریم را بسیار سخت و طاقت برسا برای مدیران عنوان کرد و افزود: دوره مدیریتی پل صراط است و لغزندگی زیادی دارد و مسئولان باید برای رفع نیازهای مردم کمر همت ببندند.

امام جمعه کاشان انتصاب دکتر کتابی به عنوان ریاست دانشگاه را در این شرایط بحرانی تبریک گفت و خاطر نشان کرد: قبول مسئولیت در این شرایط فداکاری و ایثار است.

وی با بیان اینکه بخش عمده کارها مبتنی بر تدابیر  دکتر شهید بهشتی است خاطر نشان کرد: راه و منش این بزرگان دینی باید سرلوحه امور قرار گیرد.

معاون اداری مالی و تامین منابع  وزارت علوم: تدوین سند دانشگاه اسلامی از اهداف وزارت علوم است

معاون اداری مالی و تامین منابع  وزارت علوم، تحقیقات و فناوری نیز در این دیدار  سند دانشگاه اسلامی را از اهم اهداف وزارت علوم عنوان کرد و افزود: اگر بتوانیم در راستای این سند در دانشگاه‌ها گام برداریم بسیاری از مسائل کشور  مرتفع می شود.

دکتر علی خطیبی از روسای دانشگاه ها خواست تا  شرایط را برای تحقق این سند در دانشگاه ها فراهم کنند.

وی  مهمترین مشکل کشور را منابع مالی عنوان و از قبول مسئولیت دکتر کتابی به عنوان ریاست دانشگاه کاشان در این شرایط بحرانی قدردانی کرد و افزود: ارتباط تنگاتنگ رئیس دانشگاه با دفتر امام جمعه پتانسیل و فرصتی مناسب برای تحقق اهداف آموزش عالی  است.

کلید واژه ها: وزارت علوم دانشگاه کاشان


نظر شما :