مراسم یادبود دکتر علی اصغر رضایی عضو هیات علمی فقید دانشگاه کاشان

۰۷ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۵:۱۱ کد : ۱۷۹۸۴ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۶۶۵

مراسم یادبود دکتر علی اصغر رضایی عضو هیات علمی گروه علوم ریاضی  دانشگاه کاشان به صورت برخط با حضور خانواده این مرحوم برگزار شد.

رئیس دانشگاه کاشان در این نشست مرحوم دکتر رضایی را یکی از استادان شاخص و ممتاز این دانشگاه عنوان کرد و گفت: ارتباط صمیمی با دانشجویان و توجه به جنبه تربیتی دانشجویان از خصوصیات بارز این استاد دانشگاه بود.

دکتر عباس زراعت فقدان دکتر رضایی را برای جامعه علمی و دانشگاهی بسیار جانکاه و طاقت فرسا دانست و افزود: برگزاری این مراسم یادبود به پاس یاد و ذکر خاطرات و خدمات ارزشمند این استاد گرامی در این دانشگاه  بود و  یاد نیک مرحوم دکتر رضایی در  بین آحاد جامعه دانشگاهی نشان از شخصیت جامع ایشان است که همه باید از این استاد درس بگیرند و از روش و منششان الگو پذیرند.

دکتر زراعت  همزمانی پرواز روح  دکتر رضایی را با پرواز روح ۷۲ شهید کربلا در روز عاشورا را نشان از روحیه اخلاص و معنویت این استاد فقید عنوان و اظهار امیدواری کرد  تا روح ایشان با روح اولیا ‌و شهدا محشور گردد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه کاشان هم در این مراسم با عرض تسلیت به خانواده مرحوم دکتر علی اصغر رضایی، از این  استاد فقید به عنوان یکی از استادان ممتاز و شاخص دانشگاه کاشان یاد کرد و گفت: این ابراز علاقه و ناراحتی که اساتید، کارکنان و دانشجویان در غم دست دادن این استاد گرامی داشتند نشان از خلوص نیت و پاکی و منش و روش و کردار درست ایشان و تداعی کننده  فرمایش حضرت امیرالمومنین (ع) است که فرمودند "به گونه ای در بین مردم زندگی کنید که اگر هستید به شما روی بیاورند و اگر از دنیا رفتید برای شما گریه کنند".

حجت الاسلام خسروی  خاطر نشان کرد: دکتر رضایی علاوه بر رسالتی که یک استاد در راستای مباحث علمی داشتند یک الگوی به تمام معنا برای دانشجویان بودند که اینگونه ابراز ناراحتی برای غم از دست دادن استاد خود دارند که این روش و منش استاد باید برای همه اساتید به عنوان الگو و سرمشق قرار گیرد.

کلید واژه ها: مراسم یادبود دانشگاه کاشان دکتر علی اصغر رضایی ویروس کرونا


( ۵ )

نظر شما :