با حمایت پارک علم و فناوری غیاث الدین کاشانی

انجمن صنفی کارشناسان و مدیران منابع انسانی منطقه کاشان تشکیل شد

۱۹ مرداد ۱۴۰۰ | ۰۱:۱۱ کد : ۱۷۹۴۹ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۸۱۳

نخستین مجمع عمومی انجمن صنفی کارشناسان و مدیران منابع انسانی شهرستان های کاشان، آران و بیدگل، نطنز به میزبانی و حمایت پارک علم و فناوری غیاث الدین کاشانی و با رعایت دقیق شیوه نامه های بهداشتی برگزار شد.
این تشکل صنفی با هدف ارتقا دانش و بهره‌وری واحد منابع انسانی شرکت‌ها و صنایع تابع قانون کار و با تاکید بر صیانت از سرمایه‌های اجتماعی منطقه کاشان از میان کارشناسان خبره و مدیران مجرب منابع انسانی صنایع منطقه عضو گیری نموده است.
هیات موسس این انجمن تاکنون در راستای تبیین جایگاه و برنامه‌ریزی و تعیین اهداف این انجمن صنفی منابع انسانی در راستای اعتلای دانش و روزآمد کردن مهارت های مدیریتی نیروی کار در صنایع و شرکت‌های منطقه کاشان طی دو سال قبل اقدام به برگزاری نشست های متعدد هم اندیشی با مدیران برجسته و با تجربه صنایع و متخصصان خبره حوزه منابع انسانی منطقه کاشان نموده است.
رویکرد این انجمن تاکید بر گفتمان سازی در زیست بوم صنعت منطقه و به اشتراک گذاری تجربیات و مدلهای بومی مدیریتی موفق و همچنین ارتقا علمی و مهارتی فعالان حوزه منابع انسانی منطقه و در راستای توسعه و اعتلای صنعت منطقه کاشان خواهد بود.
گفتنی است طراحی و اجرای پایگاه داده مدیران و کارشناسان منابع انسانی منطقه با تاکید بر پیاده سازی نظام های نوآوری در صنایع منطقه کاشان یکی از اهداف کلان این انجمن می باشد که با حمایت پارک علم و فناوری کاشان برای اجرا در سال جاری هدف گذاری شده است.
در حاشیه این مجمع مدیران و کارشناسان شرکت های خوردروسازی سایپا، فولاد امیرکبیر، فولاد کویر و برخی دیگر از مدیران منابع انسانی صنایع کلیدی منطقه از محصولات فناورانه واحدهای فناور مستقر در پارک علم و فناوری غیاث‌الدین کاشانی بازدید و با فناوران این پارک تبادل تجربه داشتند.

کلید واژه ها: منابع انسانی پارک علم و فناوری غیاث الدین جمشید کاشانی دانشگاه کاشان


( ۳ )

نظر شما :