رقابت ۳۷۴۷ داوطلب در آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ در دانشگاه کاشان

۰۸ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۳:۲۸ کد : ۱۷۹۱۶ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۵۴۴

نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در آزمون سراسری 1400 در دانشگاه کاشان گفت: سه هزار و 747 داوطلب درآزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۰ دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی در حوزه امتحانی دانشگاه کاشان شرکت کردند.

دکتر قنبرعلی شیخ زاده افزود: از این تعداد، یک هزار و 931 داوطلب مرد و یک هزار و 816 داوطلب زن در سه نوبت برگزاری آزمون ( چهارشنبه  6،پنجشنبه 7و جمعه صبح 8 مرداد) در 97 کد رشته به رقابت پرداختند.

نتایج اولیه آزمون به صورت کارنامه تنظیم و کارنامه کلیه داوطلبان شرکت کننده در آزمون در دهه اول شهریورماه از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام می‌شود و داوطلبان مجاز به انتخاب رشته می‌توانند علاوه بر مشاهده کارنامه، براساس برنامه زمانی که در دهه اول شهریورماه اعلام می‌شود، نسبت به مشاهده و دریافت دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی، نسبت به انتخاب حداکثر ۱۰۰ کد رشته اقدام کنند.

گزینش اولیه و نهایی داوطلبان آزمون ارشد براساس نمره کل حاصل از ۸۰ درصد نمره آزمون و ۲۰ درصد معدل تراز شده دوره کارشناسی با رعایت دیگر ضوابط انجام خواهد شد.

پیام قدردانی سازمان سنجش از برگزاری مطلوب آزمون کارشناسی ارشد سال 1400 در دانشگاه کاشان

سازمان سنجش در پیامی  خطاب به معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی و نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در برگزاری آزمون کارشناسی ارشد 1400 در دانشگاه کاشان قدردانی کرد.

در این پیام آمده است:

باسلام و احترام مراتب تقدیر و تشکر معاون وزیر و رئیس سازمان، مدیران و کارکنان سازمان سنجش را از جنابعالی و همکاران محترم برای برگزاری مطلوب آزمون کارشناسی ارشد سال  1400 اعلام می نماید.

رضا محمدی معاون امور آزمونها

کلید واژه ها: سازمان سنجش آموزش کشور دانشگاه کاشان آزمون کارشناسی ارشد


( ۲ )

نظر شما :