اعطای دکتری افتخاری به کارآفرین نمونه کشوری

۱۹ تیر ۱۴۰۰ | ۱۷:۵۹ کد : ۱۷۸۳۰ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۶۷۵
اعطای دکتری افتخاری به کارآفرین نمونه کشوری

طی نشستی با حضور  وزیر علوم، رؤسای فرهنگستان‌های علوم و زبان و ادب فارسی، اعضای شورای بررسی اعطای دکتری افتخاری و مسئولان دانشگاه کاشان، با اعطای دکتری افتخاری رشته کارآفرینی به مهندس علی سعیدی کارآفرین نمونه کشور و خیّر آموزش عالی، موافقت شد.

در این نشست که صبح شنبه 19 تیرماه 1400 در سالن شهدای علمی وزارت علوم، تشکیل شد، به استناد آیین‌نامه نحوه اعطای دکترای افتخاری مصوب   1371/4/21  و  به پاس سوابق ممتاز کارآفرینی و خدمات آموزش عالی با اعطای ان مدرک به مهندس علی سعیدی موافقت شد.

مهندس علی سعیدی متولد 1329 تهران، دانش‌آموخته دیپلم ریاضی، کارشناسی اقتصاد از دانشگاه ملی (شهید بهشتی) ایران و کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی از دانشگاه میشیگان امریکاست.

این کارآفرین نمونه به عنوان کارشناس امور تحلیل و بررسی اقتصادی پروژه‌های صنعتی، خدماتی در بانک‌های کشور، کارشناس عالی در تجارت بین‌الملل و قراردادهای بین‌المللی، مدیریت شرکت‌های تولیدی و پتروشیمیایی و سلولزی، مدیریت شرکت‌های تولیدی، خدماتی و مهندسی، مدیریت گروه صنعتی آرین سعید به عنوان هلدینگ سرمایه‌گذاری با حدود بیست شرکت زیر مجموعه و مدرس در حوزه‌های اقتصاد، بازرگانی و کارآفرینی و ... فعالیت دارد  و علاوه برآن، به عنوان یکی از خیّرین ممتاز و مبرز آموزش عالی کشور در مجموعه وزارت علوم و به ویژه دانشگاه کاشان خدمات شایانی انجام و پروژه‌های بزرگی را به ثمر رسانده است.

مدرک دکتری این کارآفرین نمونه طی مراسمی در «هفته افتخارات و دستاوردهای دانشگاه کاشان »  با حضور وزیر علوم ، استاندار اصفهان و جمعی دیگر از مسئولان  در روز پنجم مرداد ماه جاری  به ایشان اهدا خواهد شد.

کارنامه کارآفرینی و خدمات آموزشی دکتر علی سعیدی را در زیر ملاحظه نمایید:


لینک دانلود فایل

کلید واژه ها: مهندس سیعدی دانشگاه کاشان کارآفرین نمونه کشور کارآفرینی


( ۱ )

نظر شما :