تفاهم نامه همکاری سه جانبه دانشگاه کاشان، دانشگاه پیام نور استان اصفهان و دانشگاه پیام نور کاشان

۰۱ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۷:۳۱ کد : ۱۷۶۵۲ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۶۴۴

در راستای تعامل‌های بین دانشگاهی به منظور استفاده بهینه از توانایی های علمی، پژوهشی، کارآفرینی و امکانات رفاهی، تفاهم‌نامه همکاری سه جانبه دانشگاه کاشان، دانشگاه پیام‌نور استان اصفهان و دانشگاه پیام نور کاشان امضا شد.

رئیس دانشگاه کاشان هدف از این تفاهم‌نامه را، ایجاد همکاری‌های لازم در خصوص توسعه رشته‌ها در مقاطع تحصیلی مختلف برای بهره‌گیری از طرح تعاون وزارت علوم و نیز تقویت همکاری در زمینه‌های علمی پژوهشی، آموزشی و مهارت افزایی جامعه دانشگاهی، امور رفاهی آموزشی کارکنان، توسعه فیزیکی با در نظر گرفتن کلیه امکانات و اختیارات طرفین اعم از منابع انسانی، تجربه و تخصص، منابع فنی و تولیدی ذکر کرد.

دکتر عباس زراعت  افزود: با امضاء این تفاهم نامه رشته‌های مقطع کارشناسی و تحصیلات تکمیلی دو طرف برای بهره گیری از طرح تعاون وزارت علوم توسعه و دوره‌های آموزش آزاد با توجه به پتانسیل و تخصص اعضای هیات علمی دو طرف برگزار می شود.

وی  همکاری همه جانبه در زمینه ارتباط با صنعت با توجه به پتانسیل، مهارت و تخصص اعضای هیات علمی دو طرف و بهره‌مند شدن دو طرف از امکانات آزمایشگاهی، کارگاهی، کتابخانه‌ای و فضای فیزیکی را از دیگر موارد این تفاهم نامه عنوان کرد و اظهار داشت: با امضا این تفاهم‌نامه همکاری‌های مشترک برای تحقق دانشگاه جامعه محور و پرداختن به مشکلات و آسیب‌های اجتماعی فراهم می‌شود.

این تفاهم نامه در 7 ماده و 14 بند که به امضای دکتر عباس زراعت رئیس دانشگاه کاشان، دکتر محمد حمیدی رئیس دانشگاه پیام نور کاشان و دکتر محمدرضا جلائی رئیس دانشگاه پیام‌نور استان اصفهان رسیده است به مدت دو سال اعتبار دارد.

انتصاب دکتر عباس زراعت  به عنوان عضو شورای تخصصی رشته الهیات گرایش فقه و مبانی حقوق اسلامی و کارگروه اقتصاد دانش بنیان دانشگاه پیام نور استان اصفهان

در حاشیه این نشست طی احکام جداگانه‌ای از سوی رییس دانشگاه پیام نور استان اصفهان دکتر عباس زراعت رئیس دانشگاه کاشان به عنوان عضو شورای تخصصی رشته الهیات گرایش فقه و مبانی حقوق اسلامی و کارگروه اقتصاد دانش‌بنیان و فرصت‌های سرمایه‌گذاری دانشگاه پیام نور استان اصفهان به مدت دو سال منصوب شد.

انعکاس خبر در:

وزارت علوم

 

 

کلید واژه ها: دانشگاه کاشان انعقاد تفاهم نامه دانشگاه پیام نور


( ۲ )

نظر شما :