امام جمعه کاشان: استادان و نخبگان سرمایه های عظیم انسانی جامعه اسلامی هستند

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۲۳:۲۳ کد : ۱۷۵۸۶ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۹۴۳


نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان گفت: استادان و نخبگان و محققان در دانشگاه ها، سرمایه های بسیار عظیمی در کشور هستند که باید به درستی  آنها را شناخت قبل از اینکه دشمنان این سرمایه ها را بشناسند.
آیت الله عباسعلی سلیمانی در مراسم بزرگداشت روز استاد و تجلیل از استادان نمونه آموزشی دانشگاه کاشان، استادان را نیروهای نخبه، کارآمد و نیروهای برجسته عنوان کرد و افزود: دشمن همیشه به دنبال  دانشمندان هسته ای و نیروهای نخبه ما همچون استاد شهریاری ها، فخری زاده و  شهید مطهری هستند و آنها را مورد هدف قرار می دهند و به شهادت می رسانند.
امام جمعه کاشان به سالروز شهید مطهری به نام روز معلم اشاره کرد و اظهار داشت: شهید مطهری اسلام شناس راستین و مغز متفکر بود که رسالت علمی خود را به خوبی ایفا می کرد و با فکر و مغز او مبارزه می شد.
وی دانشگاه کاشان را بادارابودن دانشمندان بین المللی از دانشگاه های مطرح و به نام در کشور یاد کرد و افزود: این دانشمندان مایه افتخار شهر و کشور هستند که باید قدردان این گونه افراد باشیم.
آیت الله سلیمانی مهمترین رسالت دانشگاه را رسالت علمی و ارائه خدمات برای رفع معضلات و مشکلات جامعه عنوان و خاطر نشان کرد: دانشگاهی که این همه سرمایه انسانی نخبه، متخصص ومتدین و خدوم دارد باید بتواند خدمات مناسبی را به مردم ارائه دهد.
در پایان این مراسم از استادان نمونه آموزشی وارتقاءیافته دانشگاه تجلیل شد.

کلید واژه ها: روز استاد دانشگاه کاشان نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان بزرگداشت روز معلم


( ۳ )

نظر شما :