راه اندازی صندوق سرمایه گذاری جسورانه نیک در دانشگاه کاشان

۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۰:۴۸ کد : ۱۷۵۵۱ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۲۸۹

صندوق سرمایه گذاری جسورانه نیک در مرکز نوآوری و تجاری سازی دانشگاه کاشان راه اندازی شد.
مدیرعامل صندوق سرمایه گذاری جسورانه نیک، هدف از ایجاد این صندوق را توانمندسازی دانشجویان و تامین سرمایه هوشمند برای کارآفرینان و نخبگان با طرح‌های تجاری نوآورانه عنوان کرد و گفت: این شرکت که توسط کارآفرینان باتجربه و سرمایه‏ گذاران نیک ‏اندیش پایه ‏ریزی شده، در راستای حمایت از کارآفرینی و ارزش ‏آفرینی در کشور خود را متعهد به پشتیبانی، سرمایه ‏گذاری جسورانه و هدایت و راهبرد صاحبان ایده های نو و شرکتهای نوپایی می‏داند که پتانسیل تجاری شدن دارند.
مریم نجفی شناسایی، ارزیابی و تزریق سرمایه به شرکت‌های استارتاپی و کارآفرینان مستعد را از جمله ماموریت این صندوق ذکر کرد و افزود: این صندوق سعی در توسعه اقتصادی و ترویج کارآفرینی در کشور به خصوص فراهم کردن زمینه انتقال دانش و روحیه کارآفرینی به دانشجویان و نیروهای کار جوان و علاقمند را دارد.
وی خاطر نشان کرد: این شرکت با حمایت مالی و دانشی از شرکت‌های نوپا که به دنبال کسب بازده مالی بالاتر هستند، و با به اشتراک گذاری تجربیات اعضا در زمینه‌ها، صنایع و موضوعات گوناگون و ارائه مشاوره‌های مدیریتی، مالی و فنی به کارآفرینان و استارتاپ ها، آنها را در مراحل مختلف کار همراهی می‌کند.
وی افزود: سرمایه‌گذاران جسور در کنار استارتاپ‌ها قرار می‌گیرند تا آنها بتوانند درآمدزایی کنند و در نهایت با توسعه و رشد کسب و کارشان، ارزش سهام خود را افزایش دهند. البته سرمایه‌گذاران جسور خود را درگیر تصمیمات اجرایی کسب‌وکار استارتاپ‌ها نمی‌کنند بلکه تجربه و شبکه ارتباطی خود را با آنها به اشتراک می‌گذارند.
برای کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با فرآیند جذب سرمایه از این صندوق می‌توانید به وبسایت این مجموعه به آدرس زیر مراجعه نمایید.
Nikventures.ir

کلید واژه ها: دانشگاه کاشان مرکز نوآوری و تجاری سازی صندوق نیک بنیاد حامیان


( ۲ )

نظر شما :