از پایان نامه‌های دانشجویی با اولویت‌های پژوهشی دادگستری، حمایت می‌کنیم

۱۸ فروردین ۱۴۰۰ | ۱۸:۳۹ کد : ۱۷۵۱۹ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۱۴۰
از  پایان نامه‌های دانشجویی با اولویت‌های پژوهشی دادگستری، حمایت می‌کنیم

معاون منابع انسانی دادگستری استان اصفهان گفت: پایان‌نامه‌ها و رساله‌های کارشناسی ارشد و دکتری که موضوع آنها از اولویت‌های پژوهشی دادگستری باشد و یا به پیشنهاد دانشجو از طرف دادگستری مورد تأیید قرار گیرد، توسط دادگستری حمایت می گردد.

سید رضا سجودی در دانشگاه کاشان ارائه موضوعات پژوهشی استادان و دانشجویان به دادگستری در چهار چوب پایان نامه و یا طرح های پژوهشی را مورد تاکید قرار داد و افزود: با امضاء تفاهم‌نامه فی مابین دانشگاه کاشان و دادگستری اصفهان، کارگروهی متشکل از قضات و اساتید حقوق برای ارائه راهکارهای علمی در کاهش جرائم تشکیل می شود.

وی هدف از انعقاد تفاهم نامه دادگستری با دانشگاه کاشان را توسعه و تحکیم همکاری‌ها و فعالیت‌های علمی، آموزشی و پژوهشی عنوان کرد و افزود: تاکنون دادگستری استان اصفهان با 4 دانشگاه سطح استان تفاهم نامه همکاری امضا کرده است.

وی فراهم کردن فرصت تحقیقاتی و پژوهشی همکاران شاغل در دادگستری را مورد تاکید قرار داد و اظهار کرد: این تعاملات و ارتباطات دادگستری با دانشگاه‌ها موجب به روز شدن دانش منابع انسانی و نیروهای شاغل در دادگستری در تسهیل و رسیدگی هرچه بهتر به پرونده ها و همچنین رفع نقایص در حوزه‌های علوم اجتماعی، روانشناسی، رشته‌های علوم انسانی و همچنین علوم پایه می شود.

معاون منابع انسانی دادگستری استان اصفهان برگزاری کارگاه‌های مورد نیاز قضات، کارمندان، اساتید و دانشجویان را از موارد این تفاهم نامه عنوان و اظهار امیدواری کرد: با امضاء این تفاهم‌نامه و اجرایی شدن مواد شیوه نامه اجرایی آن  بتوان کاهش جرایم و آسیب های اجتماعی را شاهد بود.

کلید واژه ها: دادگستری اصفهان دادگستری دانشگاه کاشان


( ۴ )

نظر شما :