اطلاعیه شماره ۴۶ ستاد مدیریت بحران دانشگاه کاشان

۱۷ فروردین ۱۴۰۰ | ۰۶:۲۴ کد : ۱۷۵۱۶ اطلاعیه ها اخبار و اطلاعیه های کووید۱۹
تعداد بازدید:۱۷۰۸

 مصوبات جلسه شماره 46 کمیته هماهنگی مدیریت بحران دانشگاه کاشان  و  هیات رئیسه (نشست مورخ 1400/1/16 با توجه به اعلام وضعیت قرمز در منطقه کاشان) 

1.   از روز سه شنبه  1400/1/17  تا  اطلاع ثانوی   کلیه فعالیت‌ها و خدمات آموزشی حضوری  دانشگاه  تعطیل  و   کارکنان حوزه ستادی هفته‌ای  دو روز  در هفته به صورت حضوری و سه روز به صورت دورکاری به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

2. لازم است مدیران محترم در خصوص حضور همکاران به گونه ای برنامه ریزی کنند که در هر نوبت کاری بیش از یک نفر در هر اتاق حضور نداشته باشد.

3.   مقرر شد جلسات اداری  به صورت مجازی  و  مجازی حضوری برگزار شود.

4.  کلیه کارکنان در زمان دورکاری ملزم به انجام کار و پاسخگویی هستند و چنانچه مواردی از عدم پاسخگویی گزارش شود مطابق ضوابط اداری  پیگیری لازم صورت خواهد گرفت.

5.  ارائه خدمات سرویس ایاب و ذهاب تا اطلاع ثانوی متوقف می گردد.

6.  ورود ارباب رجوع در بازه مذکور به دانشگاه مجاز نمی باشد.

7.  تداوم کلیه فعالیتهای آموزشی مجازی دانشگاه همچنان به قوت خود باقی خواهد ماند. مقتضی است تمهیدات لازم جهت جلوگیری از هر گونه توقف در امور آموزشی دانشجویان خصوصا در  برگزاری جلسات مجازی  گروههای آموزشی؛بررسی پیشنهاده دانشجویان ؛دفاع از پایان نامه ها و....اتخاذ گردد.

8. کارکنان دارای بیماری زمینه ای که بیماری آنان به تایید  مرکز مشاوره و بهداشت  دانشگاه رسیده است و نیز همکاران بالای 60 سال در بازه مذکور پس از تایید مدیر مربوطه از طریق دورکاری به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

9. کلیه برنامه های فرهنگی و  مذهبی به صورت حضوری  و نیز  نماز جماعت با توجه به محدودیتهای مناطق قرمز کرونایی امکان پذیر نخواهد بود.


( ۱۱ )

نظر شما :