در سیزدهمین جشنواره بین المللی حرکت؛

انجمن علمی علوم کامیپوتر دانشگاه کاشان موفق به کسب رتبه کشوری شد

۲۷ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۵:۳۲ کد : ۱۷۴۸۳ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۱۹۹

آیین اختتامیه سیزدهمین جشنواره بین المللی حرکت ویژۀ آثار و دستاورد‌های اتحادیه و انجمن‌های علمی دانشجویی، با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و شرکت گسترده انجمن‌های علمی دانشجویی دانشگاه‌های سراسر کشور بیست و پنجم اسفند به میزبانی دانشگاه علم و صنعت با معرفی برگزیدگان برگزار شد.

معاون فرهنگی اجتماعی و دانشجویی دانشگاه کاشان گفت: در این جشنواره، انجمن علمی علوم کامیپوتر به دبیری "آرمینا زارع"  موفق به کسب رتبه دوم در بخش ویـــژه سیزدهمیـن جشنوارۀ بین‌المللی حرکت شد.

دکتر حسین ستار افزود: انجمن‌های علمی دانشجویی موتور متحرک علم در دانشگاه هستند و امیدوارم شاهد موفقیت های روزافزون آن ها باشیم.

وی از مدیران و کارشناسان فرهنگی انجمن‌های علمی  به جهت تلاش‌های مجدانه برای زمینه سازی فعالیت های انجمن های علمی بخصوص با وجود شرایط کرونایی تقدیر و تشکر کرد.

سلمان سقاحضرتی دبیر جشنواره حرکت درون دانشگاهی با اشاره به اینکه  سیزدهمین جشنواره درون دانشگاهی حرکت در بازه زمانی آبان ماه تا بهمن ماه امسال برگزار شد، افزود: 9  انجمن در این جشنواره شرکت کردند که در حدود 13 حوزه (انجمن برتر «کل فعالیت‌ها»/ نشریات/ اختراع/کار آفرینی/ مسابقه/خلاقیت و...) با هم رقابت نمودند.

وی مجموع آثار دریافتی در حوزه‌های مختلف را حدود 400 اثر و فعالیت عنوان کرد و گفت: پس از داروی نهایی سه انجمن برتر روانشناسی در حوزه علوم‌انسانی و علوم کامپیوتر در حوزه علوم پایه و مهندسی رتبه نخست و انجمن جامعه شناسی رتبه دوم در حوزه علوم انسانی را کسب کرد.

وی با اشاره به اینکه آثار برگزیده نهایی به جشنواره بین المللی حرکت  ارسال شد خاطر نشان کرد: در سیزدهمین جشنواره بین المللی حرکت انجمن علمی کامیپوتر این دانشگاه توانست رتبه دوم را در بخش ویژه این جشنواره کسب نماید.

کلید واژه ها: دانشگاه کاشان جشنواره بین المللی حرکت


( ۱ )

نظر شما :