برگزاری نشست شورای عالی راهبری مالی دانشگاه

۱۸ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۰:۲۶ کد : ۱۷۴۳۰ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۰۵۴

سومین و چهارمین نشست شورای عالی راهبری مالی در روزهای سه شنبه و چهارشنبه 12 و 13 اسفند با حضور اعضای شورا در محل سالن کنفرانس ریاست دانشگاه برگزار شد.

مدیر برنامه و بودجه دانشگاه کاشان گفت: در نشست اول گزارش دقیق از وضعیت مالی دانشگاه در سال 1399 ارایه شد و تحلیل جامعی از منابع مالی و مصارف دانشگاه به تفکیک مراکز فعالیت ارایه شد و سناریوهای محتمل مالی فراروی دانشگاه تا پایان سال 1399 مطرح و آثار هر سناریوی محتمل بر آینده مالی دانشگاه مورد تحلیل و ارزیابی قرار گرفت.

آقای رمضانی علوی افزود: در این نشست مقرر شد مدیران مربوطه دانشگاه در حوزه تامین مالی برای افزایش سقف تخصیص سال 99 تلاش کرده و اولویت‌های پرداخت تا پایان سال مشخص شود.

وی به ارائه تحلیلی از منابع و مصارف مالی دانشگاه در سال 1400 در نشست دوم اشاره کرد و اظهار داشت: با فرض تداوم شرایط کرونا در سال جدید، سناریوهای مالی دانشگاه ارایه شد و با تحلیل جامع از آینده مالی دانشگاه مقرر شد نظام جدید تخصیص منابع بین مراکز فعالیت دانشگاه با توجه به شناسایی تجارب ارزنده سایر دانشگاهها ارایه و اجرایی شود.

مدیر برنامه و بودجه دانشگاه کاشان خاطر نشان کرد: در نظام جدید تخصیص منابع علاوه بر افزایش تامین مالی مقرر است تا مصارف و هزینه‌های دانشگاه بر اساس شاخص‌های معتبر ساماندهی شود.

قابل ذکر است سیاست‌گذاری نظام و ابزارهای نوین مالی و برای الگوی تخصیص بهینه منابع در دانشگاه کاشان به عهده شورای عالی راهبری مالی است.

کلید واژه ها: شورای عالی راهبری مالی دانشگاه کاشان امور مالی برنامه و بودجه


نظر شما :