امام جمعه کاشان: رشد و بالندگی مراکز آموزش عالی از دستاوردهای انقلاب است

۲۱ بهمن ۱۳۹۹ | ۰۹:۳۸ کد : ۱۷۳۲۳ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۹۵۴
امام جمعه کاشان: رشد و بالندگی مراکز آموزش عالی از دستاوردهای انقلاب است

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان گفت: توسعه و رشد و بالندگی مراکز آموزش عالی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

آیت الله سلیمانی در مراسم بزرگداشت دهه فجر در مسجد دانشگاه کاشان، فرا رسیدن چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی داشت و گفت: ۲۲بهمن روز پیروزی حق بر باطل و  غلبه ایمان بر کفر بود.

وی خاطر نشان کرد: جوهر و گوهر نهضت انقلاب از مدرسه فیضیه  بدست آمد که باید این دستاورد عظیم را به خوبی حفظ کنیم.

وی جهش تولیدات علمی، تاسیس بزرگراه ها و فناوری های نوین و بسیاری از دستاوردهای دیگر را از جمله افتخارات و برکات نظام جمهوری اسلامی دانست و افزود:  اسلام به ما نشان داد که مکتب ما مکتب تک بعدی نیست و اسلام مکتب جامعه محور در تمامی ابعاد فرهنگی، علمی، سیاسی، نظامی، اقتصادی، اجتماعی و اعتقادی است.

امام جمعه کاشان تعداد مراکز آموزش عالی قبل از انقلاب را تنها در ۴ شهر عنوان و اظهار کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی در همه شهرهای کشور مراکز آموزش عالی وجود دارد.

به گفته وی در قبل از انقلاب حدود ۳۰۰ هزار دانشجو در دانشگاه ها مشغول به تحصیل بودند که  این تعداد امروز به بالای ۵ میلیون نفر رسیده است.

وی با اشاره به اینکه دشمن با انواع ترفندها و تحریم ها و تهدیدها و در اوج بداخلاقی و بی پروایی و ترور شخصیت های علمی و هسته ای و عدم چاپ مقالات در مجلات خارجی سعی داشتند که مردم را از جهش علمی دور کنند خاطر نشان کرد: به کوری چشم دشمن هیچکدام از این ترفندها نتوانست مانع  دلسردی مردم نسبت به انقلاب و نظام شود و به حمدالله تولیدات و تولیدات علمی و رشد و بالندگی و آبادانی شهرها را روز به روز شاهد هستیم که باید قدردان و حافظ انقلاب اسلامی باشیم.

کلید واژه ها: نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان آیت الله سلیمانی دانشگاه کاشان


( ۲ )

نظر شما :