برگزاری مسابقات ورزشی بزرگداشت شهدای دانشجو در دانشگاه کاشان

۱۹ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۵ کد : ۱۷۳۱۴ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۰۰۳

مسابقات ورزشی بزرگداشت شهدای دانشجو در آستانه سالگرد تدفین شهدای گمنام دانشگاه کاشان برگزار می شود.

مدیر تربیت بدنی دانشگاه کاشان با اشاره به گرامیداشت سالگرد تدفین شهدای گمنام در دانشگاه گفت: از آنجا که جنس ورزش، جنس فرهنگ است و ورزش در جامعه اسلامی یک ابزار جهت تکامل انسان است، جریان سازی ورزشی در کشور باید مورد توجه قرار گیرد.

سعید حلاج باشی با بیان اینکه ورزش زمینه ساز نشاط و شادابی در کشور است، تصریح کرد: ورزش باید جز بستر و سبک زندگی هر ایرانی بویژه دانشگاهیان باشد که در این صورت باعث کاهش بسیاری از هزینه‌های مالی در کشور می شود و یک سرمایه گذاری است.

وی خاطر نشان کرد: امسال برای اولین بار در سالگرد تدفین شهدای گمنام دانشگاه، جشنواره مسابقات ورزشی دانشگاه های منطقه فرهنگی کاشان با هدف ارج نهادن به مقام شامخ شهدا به میزبانی دانشگاه کاشان و مشارکت سایر دانشگاه های شهرستان برگزار می شود.

وی اظهارکرد: مسابقات در دو بخش تیمی و انفرادی در رشته‌های فوتسال، والیبال، تنیس روی میز،  تیراندازی ویژه اقایان و والیبال ویژه بانوان دانشگاه های این منطقه فرهنگی برگزار می شود.

مدیر تربیت بدنی دانشگاه کاشان با اشاره به حضور کارکنان دانشگاه‌های کاشان، علوم پزشکی، آزاد و فنی حرفه ای در این مسابقات افزود: علاوه بر این مسابقات، برنامه‌های ورزشی فرهنگی تجدید میثاق دوچرخه سواران با شهدای گمنام دانشگاه، صعود به یکی از قله های کاشان و کاشت نهال به تعداد شهدای دانشجو منطقه فرهنگی کاشان نیز برگزار خواهد شد.

کلید واژه ها: بزرگداشت شهدای دانشجو دانشگاه کاشان


( ۱ )

نظر شما :