نشست مدیران حراست دانشگاه های منطقه ۶ کشور در دانشگاه کاشان برگزار شد

۱۵ بهمن ۱۳۹۹ | ۲۳:۳۴ کد : ۱۷۲۹۶ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۱۳۳

نشست مدیران حراست دانشگاه های منطقه6 کشور با حضور دکتر پالیزبان مشاور وزیر و رئیس مرکز حراست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به میزبانی دانشگاه کاشان برگزار شد.

رئیس دانشگاه کاشان در این نشست ضمن خیر مقدم به مدیران حراست دانشگاه های منطقه 6 کشور وظایف و رسالت مدیران حراست در دانشگاه ها را بسیار سخت و حساس عنوان کرد و گفت:مدیران حراست دانشگاه ها بازوان قوی  و مایه دلگرمی مسئولین در دانشگاه ها می باشند.

 دکتر عباس زراعت توسعه و امنیت دانشگاه ها را مرهون تلاش و زحمات  شبانه روزی حوزه حراست دانست و افزود: مدیران حراست به دلیل طیف وسیع مخاطبان خود در محیط های دانشگاهی از مسئولیت خطیری برخوردار می باشند.

وی اخلاق مداری، سعه صدر، توسعه محوری و دانش محوری  را از رسالت ها و وظایف مدیران حراست عنوان و تصریح کرد: سعه صدر،تلاش شبانه روزی، تعامل  سازنده و شکیبایی از مهمترین ویژگی های مدیران حراست می باشد.

دکتر زراعت به موفقیت ها و افتخارت و کسب رتبه های برتر این دانشگاه در نظام های مختلف  علمی بین المللی و ملی اشاره کرد و افزود: ارتباط مستقیم حراست و ریاست در برگزاری هر چه بهتر سمینارها و کارگاه های علمی و بین الملی و رفع مشکلات درتوسعه و بالندگی دانشگاه  حایز اهمیت و اثرگذار است.

وی صبوری ، درستکاری توجه به آموزه های دینی  و صداقت را از مهمترین ویژگیهای مدیران حراست دانست و اظهار کرد: حراست دانشگاه باید دانش بنیان و به روز و به آخرین یافته های علمی و ابزارهای نوین خود را مجهز و مسلح کند تا کاهش آسیب ها و جرایم را شاهد باشیم.

مشاور وزیر و رئیس مرکز حراست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری هم در این نشست با گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر و سالروز میلاد حضرت فاطمه الزهرا(س) از میزبانی دانشگاه کاشان در برگزاری این نشست قدردانی کرد و گفت: حراست اجتماعی مهم و رمز پویایی حراست است .

دکتر پالیزبان  مشارکت اجتماعی را مورد تاکید قرار داد و خاطر نشان کرد: اگر دانشگاه امنی را به عنوان محصول حراست بخواهیم در نظر گرفته شود، به جز بهره مندی از مشارکت سرمایه های انسانی و معنوی دانشگاه ممکن نیست.

وی استقلال، تعامل و علمی بودن و کارآمد بودن و اثر گذار و نقش آفرینی حراست را تاکید کرد و افزود: مشارکت همه مجموعه دانشگاه با حراست ضامن امنیت مثبت دانشگاه هاست.

 وی با اشاره به سالروز چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: نگاه همه ما باید به آینده و در مسیر نقشه راهی که مقام معظم رهبری ترسیم کرده اند، گام برداریم .

مشاور وزیر و رئیس مرکز حراست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری خاطر نشان کرد: اگر بتوانیم در چارچوب انقلاب حرکت کنیم این انقلاب پویا خواهد بود.

وی پیروزی انقلاب ، تشکیل نظام اسلامی و شکل گیری دولت و جامعه اسلامی از اهداف انقلاب عنوان کرد و افزود: دست اندرکاران  و مسئولان نظام باید از سلامت اعتقادی و اخلاقی برخوردار باشند و عملکرد سالمی داشته باشند.

وی خدمت صادقانه و کار جهادی را سخت کوشی را مورد تاکید قرار داد و افزود: باید کاراساسی و کار زیربنایی را همراه با مدیریت جهادی و صادقانه و پیشرفت  متوازن و همراه با عدالت محوری انجام دهیم و درون زا باشیم.

در این نشست با حضور رئیس مرکز حراست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ، مسائل مختلف مرتبط با حراست دانشگاه های منطقه 6 کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

کلید واژه ها: نشست مدیران حراست دانشگاه دانشگاه کاشان حراست


( ۱ )

نظر شما :