تقدیر از فاطمه حمامی در روز تولد حضرت فاطمه (س)

۱۵ بهمن ۱۳۹۹ | ۲۲:۴۹ کد : ۱۷۲۹۵ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۸۰۶

در سالروز میلاد فاطمه الزهرا(س) و روز زن از هنرمند توانیاب "فاطمه حمامی" در دانشگاه کاشان تقدیر شد.

فاطمه حمامی نصرآبادی متولد ۱۲ بهمن ۱۳۶۷، اهل سفیدشهر از توابع شهرستان آران و بیدگل است که از بدو تولد رنج توانخواهی را به دوش کشیده و با قرار گرفتن در مراحل بالاتر رشد به همراه خواهر دوقلو و مادر خود توانسته است دوره ابتدایی را پشت سر بگذارد.

فاطمه پس از آن بتدریج نقاشی را آغاز کرد تا اینکه آثارش از چهره بازیکنان فوتبال ایرانی و خارجی که در فضای مجازی انتشار یافت، مورد توجه رسانه‌ها هم قرار گرفت.

وی گرچه توانخواه ۸۰ درصدی جسمی حرکتی محسوب می‌شود، اما تا جای ممکن، کارهای روزانه خود را به کمک پاهای نحیفش انجام می‌دهد و با لغزش مدادهای رنگی بر روی کاغذ با کمک انگشتان پا، علاقه‌ها، آرزوها و گاه دلتنگی‌هایش را نقش می‌زند.

این دختر هنرمند توانیاب، پیشتر چند نمایشگاه در آران و بیدگل، کاشان و اصفهان برگزار دایر کرده است.فاطمه حمامی هم‌اینک به یکی از هنرمندان شاخص در عرصه جهانی تبدیل شده و کمتر کسی است که با نقاشی‌های زیبای این دختر هنرمند آشنایی نداشته باشد.

زیبایی‌های طبیعت، مصیبت و حماسه محرم و عاشورا، تصویر بزرگان شهر و کشور و برخی چهره‌های سرشناس دنیای فوتبال از تراوش‌های ذهن نوآور و توانمند فاطمه حمامی با کمک پاهایش در قاب تصویر است.

کلید واژه ها: توانیاب هنرمند معلول دانشگاه کاشان فاطمه حمامی هنرمند توانیاب


( ۱ )

نظر شما :