تقدیر از اعضای هسته گزینش دانشگاه

۰۷ بهمن ۱۳۹۹ | ۲۳:۰۵ کد : ۱۷۲۳۴ اخبار دانشگاه گزارش تصویری
تعداد بازدید:۱۹۴۳

 از اعضای هسته گزینش دانشگاه کاشان طی مراسمی تجلیل شد.

مدیر هسته گزینش دانشگاه کاشان در این نشست در خصوص اهمیت گزینش،  با اشاره به فرمایش حضرت علی (ع)در نهج البلاغه که "درکار کارگزارانت بنگرو پس از امتحان، به کارشان بگیر نه به سبب دوستی با آنها و بی مشورت دیگران به کار  مگمار که به رای خود کارکردن، خیانت است"، افزود: وظیفه اصلی گزینش بررسی ماده 2 قانون گزینش است که صلاحیت افراد در سه بعد اعتقادی، اخلاقی وسیاسی بررسی می شود.  

محمد رضا گندمی با بیان اینکه یکی از دغدغه های مدیران منابع انسانی، بکارگیری و استخدام نیروی انسانی است، خاطر نشان کرد: دقت، حساسیت، صداقت و مسئولیت پذیری در جهت تحقق اهداف سازمانی با رعایت عدالت منجر به محیطی سالم برای فعالیت دستگاه می‌باشد و عدم انتخاب درست افراد، صدماتی را برای سازمان موجب می شود.

وی پشتوانه مدیریت منابع انسانی در جذب نیرو را گزینش افراد عنوان کرد و اظهار داشت: نیرویی که در سازمان به کار گرفته می شود بایستی صلاحیت لازم رابرای خدمت به دستگاه داشته باشد.

 مدیر هسته گزینش دانشگاه کاشان خاطر نشان کرد: صدور و ابلاغ رای در هسته با اکثریت آرا، بر اساس احراز صلاحیت وشایسته سالاری انجام می شود.

رییس دانشگاه کاشان هم در این نشست با گرامیداشت فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر، از مدیر و اعضای هسته گزینش دانشگاه قدردانی کرد و گفت: هسته گزینش جزء کارهای سخت و حساس و مهم دانشگاه است.

دکتر عباس زراعت نیروی انسانی را مهمترین رکن و موجب ارتقاء هر سازمان عنوان کرد و افزود: گزینشگران به عنوان انتخاب کنندگان افراد، وظیفه خطیری برعهده دارند.

وی به جذب حدود 70 عضو هیات علمی در آغاز بکار این مدیریت اشاره و تاکید کرد: افتخارات و  ارتقاء دانشگاه مرهون تلاش‌ها و زحمات بسیاری از این استادان جوان و نیروهای متخصص و کارآزموده است.

وی خاطر نشان کرد: کسب رتبه نخست کیفیت پژوهش، کسب رتبه‌های برتر این دانشگاه در نظام های مختلف علمی بین‌المللی، قرار گرفتن این دانشگاه در طرح 200-5 ، انتخاب 5 دانشمند بین المللی  و 27 اعضای هیت علمی این دانشگاه جزء دو درصد برتر دانشمندان بین المللی از جمله افتخارات دانشگاه کاشان است که نتیجه کار جمعی است.

در پایان مدیر هسته گزینش گزارش فعالیتهای انجام شده در یکسال گذشته را ارایه و مسائل و مشکلات این حوزه را مطرح کردند.

سپس همکاران نقطه نظرات خود را بیان نمودند.


( ۲ )

نظر شما :