طرح ملی ارتقای سراهای دانشجویی دانشگاه کاشان با کمک صندوق رفاه دانشجویان و خیرین

۲۳ آذر ۱۳۹۹ | ۱۳:۱۵ کد : ۱۷۰۵۵ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۸۸۸۰
طرح ملی ارتقای سراهای دانشجویی دانشگاه کاشان با کمک صندوق رفاه دانشجویان و خیرین

مدیر امور دانشجویی دانشگاه کاشان از طرح ملی ارتقای سراهای دانشجویی با کمک صندوق رفاه دانشجویان و خیرین این دانشگاه خبر داد.

جواد دقیق گفت: پیرو بخشنامه صندوق رفاه دانشجویان و مذاکرات فی مابین دانشگاه و صندوق رفاه، طرح ملی ارتقای سراهای دانشجویی با کمک خیرین و اعلام آن توسط صندوق رفاه دانشجویان، دانشگاه کاشان که در زمینه جذب خیرین پیشتاز می باشد در این طرح ملی شرکت نمود.

 وی خاطر نشان کرد: طی تفاهم نامه فی مابین دانشگاه کاشان و صندوق رفاه دانشجویان و خیرین ارجمند در خصوص بهسازی و تعمیرات اساسی دو بلوک خوابگاهی منعقد گردید در این طرح که عملیات اجرایی آن در دو خوابگاه بلوک   (خوابگاه شهید مازوچی و بلوک 6 خواهران) از تابستان 99 آغاز گردید که در آذرماه 99 با حضور خیرین و استاندار اصفهان و امام جمعه کاشان و مسئولین وزارت علوم به بهره برداری رسید.

وی افزود: در این طرح که با مشارکت 40 درصدی صندوق رفاه 30 درصدی خیرین و 30 درصدی دانشگاه در دو بلوک خوابگاهی اجرا گردید بالغ بر 25 میلیارد ریال هزینه شده است.

مدیر دانشجویی دانشگاه کاشان هدف از اجرای این طرح را بهسازی خوابگاههای فرسوده جهت رفاه حال دانشجویان و ارتقاء خوابگاه به سطح یک با استانداردهای مشخص عنوان کرد.

دقیق خاطر نشان کرد: در تعمیر و تجهیز خوابگاه های دانشجویی دانشگاه کاشان اقدامات اساسی بسیاری از جمله ساخت و نصب درب و پنجره‌های دو جداره برای خوابگاه جهت مصرف بهینه و کاهش مصرف انرژی، نقاشی، راهروها، اتاقها، تراسها، ساخت و تعویض کلیه درب‌های چوبی فرسوده، تعویض کلیه رادیاتورها، تعویض کلیه روشناییهای اتاقها و راهروها، بهسازی ورودی خوابگاه، نماشویی و کف سابی خوابگاه انجام شده است.

وی افزود: در زمینه تجهیز خوابگاه می توان به خرید 100 دستگاه یخچال 50 دستگاه کولر، تعویض کلیه موکت های خوابگاه، نصب پرده برای کلیه اتاقها، خرید و نصب مولدهای 200 لیتری آب جوش و دیگر موارد لازم برای ارتقاء خوابگاه به سطح  1 انجام شده است.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به آمادگی خیرین برای کمک به بهسازی و تعمیر خوابگاه های فرسوده در صورتی که صندوق رفاه دانشجویان همچون گذشته دانشگاه کاشان را یاری نماید عملیات بهسازی دیگر بلوک ها  نیز در دستور کار دانشگاه قرار می گیرد در اجرای این طرح بیش از 10 میلیارد ریال از سوی صندوق رفاه دانشجویان به دانشگاه کاشان اختصاص پیدا نمود که جا دارد از همکاران محترم صندوق رفاه خصوصا ریاست صندوق جناب آقای دکتر مطیعی تشکر نماییم.

کلید واژه ها: طرح ملی سراهای دانشجویی دانشگاه کاشان خوابگاه های دانشجویی صندوق رفاه دانشجویان خوابگاه های خیرساز بهسازی خوابگاه ها خوابگاه های فرسوده


( ۳ )

نظر شما :