ابلاغ مصوبات کمیته هماهنگی ستاد مدیریت بحران دانشگاه (اطلاعیه شماره ۳۵)

۱۲ آذر ۱۳۹۹ | ۲۳:۰۶ کد : ۱۷۰۱۰ اطلاعیه ها اخبار و اطلاعیه های کووید۱۹
تعداد بازدید:۱۵۴۷

 مصوبات جلسه شماره 35 کمیته هماهنگی مدیریت بحران دانشگاه کاشان (نشست مورخ 12/9/99)

1. با عنایت به تغییر وضعیت منطقه کاشان از قرمز به وضعیت نارنجی، مقرر شد از تاریخ 15/9/99 لازم است همکاران با هماهنگی مسئول مستقیم خود دو روز در هفته (حتی‌المقدور به صورت متناوب) در محل کار خود حاضر باشند. از آنجا که هیچگونه اضافه کاری و یا عناوین مشابه برای حضور خارج از این مصوبه به همکاران تعلق نخواهد گرفت، توصیه می‌شود عموم همکاران از ظرفیت ایجاد شده برای دور کاری استفاده نمایند

2.چنانچه همکاری بدون مرخصی استعلاجی کمتر از دو روز کاری در دانشگاه حضور داشته باشد ملزم به استفاده از مرخصی می‌باشد. ضمناً همکاران در سایر روزهای هفته ملزم به دورکاری و پاسخگویی نسبت به انجام امور محوله می‌باشند.

3.. از آنجا که در این بازه سرویس ایاب و ذهاب برقرار نخواهد بود، کمک هزینه ایاب و ذهاب متناسب با ایام حضور به همکاران پرداخت خواهد شد.

4. افراد دارای بیماری‌های زمینه‌ای یا شرایط خاص نیز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در بازه تعیین شده ملزم به حضور در محل کار خود هستند.

5. لازم است مسئولان هر حوزه از ابتدای هفته، برنامه حضور همکاران را به ستاد بحران اعلام نمایند.

6. مقرر شد دانشجویانی که با شرایط خاص از خوابگاه‌ها و سلف سرویس دانشگاه استفاده می‌نمایند کمافی‌السابق با رعایت همه پروتکل‌های بهداشتی از این امکان استفاده نمایند.

 


( ۸ )

نظر شما :