تشکیل جلسه آشنایی دانشجویان جدید گروه زبان وادبیات انگلیسی

۲۵ آبان ۱۳۹۹ | ۱۱:۰۵ کد : ۱۶۹۴۷ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۱۰۸

جلسه آشنایی دانشجویان جدید گروه زبان و ادبیات انگلیسی پنج‎شنبه، 15 آبان 1399، ساعت 16 تا 18، در سامانه ال ام اس دانشگاه کاشان برگزار شد.

مدیر گروه زبان و ادبیات انگلیسی دانشگاه کاشان گفت: در این جلسه، دانشجویان کارشناسی در سه رشته آموزش زبان، زبان و ادبیات، و مترجمی زبان انگلیسی از دغدغه‎های خود سخن گفتند و سوالات خود را مطرح کردند، و مدیر گروه نیز با پرداختن به دغدغه‎های آنها و پاسخ به پرسش‎هایشان، از شرایط مکانی و زمانی شهر کاشان، دانشگاه، دانشکده، و گروه مطالبی را ارائه و برنامه درسی هر رشته را در این نیمسال خاص تشریح کرد.

دکتر حامد حبیب زاده افزود: فرایند تشکیل جلسه بدین شکل بود که بلافاصله بعد از ثبت مشخصات دانشجویان در سامانه سدف شماره همراه ثبت شده همه دانشجویان استخراج شد و با تشکیل یک گروه واتس‎اپی تلاش شد که ضمن همدلی با آنها، از نگرانی‌های احتمالی‌شان کاسته شود.

وی با اشاره به اینکه بعضی از شماره‎ها متعلق به مادر یا پدر دانشجویان بود که والدین شماره همراه فرزند خود را به‌سرعت به اشتراک می‎گذاشتند تا خود دانشجو عضو گروه شود، خاطر نشان کرد: طبیعی است که هم اکنون مهم‎ترین نگرانی دانشجویان ثبت‎نام است و مشکلات به‎ظاهر متنوعی که با آنها روبه‎رو می‎شوند.

مدیر گروه زبان و ادبیات انگلیسی دانشگاه کاشان هدف از تشکیل رسمی کلاس‎های گروه از روز شنبه، هفدهم آبان ماه را ارائه راهنمایی‌های لازم ذکر کرد تا حتی دانشجویانی که فرایند ثبت‎نام‎شان با مشکل برخورد کرده یا هنوز تکمیل نشده با آرامش بیشتری سر کلاس‎های‎شان حاضر شوند.

دکتر حبیب زاده اظهار امیدواری کرد با پیش‌بینی‎های انجام شده و همکاری بسیار خوب استادان گروه و مسؤلان آموزش کلاس‎ها به موقع برگزار شوند و مشکلات ثبت‎نامی دانشجویان نیز با سعه‌صدر و همیاری همه زود برطرف شود.    

کلید واژه ها: نودانشجویان دانشگاه کاشان زبان و ادبیات انگلیسی دانشجویان جدیدالورود کلاس سامانه ال ام اس


( ۱ )

نظر شما :