اطلاعیه شماره ۳۳ ستاد مدیریت بحران دانشگاه کاشان

۲۱ آبان ۱۳۹۹ | ۱۵:۲۸ کد : ۱۶۹۳۵ اخبار و اطلاعیه های کووید۱۹
تعداد بازدید:۸۷۹

مصوبات جلسه شماره 33 کمیته هماهنگی مدیریت بحران دانشگاه کاشان (نشست فوق‌العاده مورخ 99/8/20) حضورتان ایفاد می‌گردد. 

1. مصوبه یکم جلسه 31 در خصوص دورکاری50درصدی کارکنان با شرایط قید شده تا تاریخ30 آبانماه تمدید گردید.با توجه به شرط دور کاری برای عدم حضور همکاران ؛لازم است پاسخگویی به ارباب رجوع به صورت تلفنی مورد توجه ویژه قرار گیرد.

2. نظارت مدیران بر روند اجرای بهینه امور و جلوگیری از نارضایتی ارباب رجوع و برنامه‌ریزی مناسب برای دور کاری همکاران مورد تاکید قرار گرفت.

3. مصوبه یک از مصوبات جلسه 32 کمیته هماهنگی ستاد مدیریت بحران در خصوص برگزاری جلسات صرفا به صورت مجازی تا تا تاریخ30 آبانماه همچنان بر قوت خود باقی است.

4. کلیه کارکنان دارای بیماری زمینه‌ای که قبلا بیماری آنان به تایید مرکز بهداشت دانشگاه رسیده است و نیز بانوان باردار می‌توانند به شرط موافقت مدیر مربوط و نصب voip توسط مرکز کامپیوتر و پاسخگویی تماس‌ها به انجام دورکاری تا تاریخ 30 آبان ماه بپردازند.

5. نظر به ضرورت برگزاری آزمون زبان با هدف جلوگیری از ایجاد وقفه برای دانشجویان در امر آموزش و پژوهش؛ برگزاری آزمون زبان دکتری (توپک) در تاریخ چهارشنبه 26 آذرماه 1399 با ظرفیت محدود و با رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی مورد تایید قرار گرفت. مرکز بهداشت موظف به تامین بهداشت و نظارت بر اجرای پروتکل‌ها خواهد بود.

6. کلیه شاغلین متقاضی بازگشت به کار با احتمال به ابتلاء (قطعی، محتمل، مشکوک) به covid-19 ملزم به تکمیل فرم‌های خوداظهاری و فرم بازگشت به کار در مرکز بهداشت، درمان دانشگاه و ارائه آن جهت تائید نهایی به مدیریت منابع انسانی و پشتیبانی می‌باشند.


نظر شما :