افتتاح رسمی پارک علم و فناوری غیاث‌الدین جمشید کاشانی با حضور معاون علمی و فناوری رییس جمهور

۰۶ آبان ۱۳۹۹ | ۱۲:۵۶ کد : ۱۶۸۴۱ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۳۶۳۶

پارک علم و فناوری غیاث‌الدین کاشانی در شهرستان کاشان با همکاری مشترک شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان و دانشگاه کاشان در مجموعه مرحوم آیت‌ا... یثربی با مساحت حدود ۲هکتار با اخذ موافقت اصولی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تاسیس شد.

رئیس پارک علم و فناوری غیاث الدین جمشید کاشانی دانشگاه کاشان گفت: موقعیت استثنایی استان اصفهان و به‌ویژه شهرستان کاشان در مرکز کشور با صنایع بزرگی نظیر صنعت فرش و صنایع نساجی، صنعت اسانس و گیاهان دارویی، صنایع فولاد، صنعت خودرو و... و وجود شهرک‌های صنعتی به همراه پتانسیل بالای فارغ التحصیلان دانشگاه‌های منطقه کاشان، ضرورت وجود پارک علم و فناوری که هدف اصلی آن افزایش ثروت در منطقه از طریق ارتقاء فرهنگ نوآوری و رقابت سازنده میان شرکت‌های دانش‌بنیان است را دو چندان نموده‌است.

دکتر محمد نظیفی فرد تعداد واحدهای مستقر در این مرکز را 28 شرکت و هسته عنوان کرد و افزود: پارک علم و فناوری غیاث الدین کاشانی با بهره‌مندی از مزایای قانونی مناطق آزاد دارای امکانات خاص جهت استقرار واحدهای فناور رشد یافته و واحد تحقیق و توسعه صنایع بزرگ می‌باشد. و شرایطی را برای متقاضیان فراهم می کند تا ضمن شناخت بهتر از نقاط قوت، ضعف، فرصت‌ها و تهدیدهای پیش رو با دنیای واقعی بازار و تجارت، بهتر آشنا شوند.

انعکاس خبر در:

وزارت علوم

 

کلید واژه ها: پارک علم و فناوری غیاث الدین جمشید کاشانی دانشگاه کاشان دانش بنیان شرکت های فناور


( ۸ )

نظر شما :