اطلاعیه شماره ۲۸ ستاد مدیریت بحران دانشگاه کاشان

۰۶ مهر ۱۳۹۹ | ۰۸:۳۰ کد : ۱۱۷۱۰ اطلاعیه ها اخبار و اطلاعیه های کووید۱۹
تعداد بازدید:۲۱۴۸

مصوبه جلسه شماره 28 کمیته هماهنگی مدیریت بحران دانشگاه کاشان (نشست مورخ 99/7/5)

1. با توجه به شرایط حاد افزایش شیوع بیماری کرونا، مقرر شد اسکان دانشجویان در خوابگاه های دانشجویی برای دانشجویان مشمول، در بازه زمانی یکماه تخصیص یابد تا پس از آن امکان تمدید اسکان بررسی شود.

2. مقرر شد برنامه های آموزشی کماکان با اولویت آموزش مجازی و صرفاً به صورت غیرحضوری برگزار شود. در صورت بهبود شرایط و پس از صدور مجوز شورای آموزشی، اولویت با کلاس ها و دوره های عملی و آزمایشگاهی خواهد بود.

3. مقرر شد در جهت الزام رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در دورة کرونا، ماسک و سایر اقلام بهداشتی با مشارکت 30درصدی دانشگاه بین کارکنان (اعضای هیأت علمی که مسئولیت اجرایی دارند، کارکنان و شرکت های طرف قرارداد) توزیع گردد.

4. با توجه به درخواست برخی دانشجویان برای حضور در خارج از ساعت اداری در آزمایشگاه، مقرر شد درخواست های واصله به صورت موردی بررسی شود. ضمناً انتظامات نیز به صورت مستمر از کارگاه ها سرکشی خواهدداشت.

5. مقرر شد حوزه های مختلف به ویژه حوزه هایی که مورد تماس و مراجعه دائمی هستند، از طریق خط تلفن به دانشجویان پاسخ گو باشند. مدیریت منابع انسانی و پشتیبانی با همنکاری مرکز کامپیوتر نسبت به ارائه طرح اجرایی این بند در مدت یک هفته اقدام خواهد نمود.

6. مقرر شد مدیریت اداری و پشتیبانی طی مکاتبه ای، حوزه های مختلف دانشگاه را مکلف کنند برنامه حضور کارکنان در صورت دورکاری را به این حوزه اعلام نمایند تا چنانچه از سوی مراجع ذی ربط دستورالعملی ابلاغ شد، امکان برنامه ریزی بهتر میسر گردد.

7. مقرر شد همه برنامه های آموزشی ابلاغی دانشگاه (کلاس ها و امتحانات) برای همه اساتید و دانشجویان و کارکنان لازم الاجرا بوده و هیچگونه برنامه متفاوتی تعریف نشود.

8. مقرر شد انتظامات دانشگاه با حساسیت و جدیت بیشتری لزوم استفاده از ماسک توسط ارباب رجوع و همکاران را در مبادی ورودی دانشگاه کنترل و از ورود افراد بدون ماسک جلوگیری کنند.  بدیهی است که ارائه خدمات به مراجعین بدون ماسک امکانپذیر نخواهد بود.

9. مقرر شد به منظور جلوگیری از تجمع کارکنان در هنگام ورود و خروج سرویس ها، 10 دقیقه فرجه برای ثبت ورود و خروج (مطابق ساعت اداری دانشگاه) مجاز تلقی گردد.

10. مقرر شد مدیریت فنی و طرح های عمرانی با همکاری معاونت آموزشی در زمینه فضاسازی برای پاسخگویی به مراجعات دانشجویان، از پشت پنجره های اتاق های هم کف سازمان مرکزی، بررسی و ارائه طرح نماید.


( ۶ )

نظر شما :