پیام رئیس دانشگاه کاشان به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید

۳۰ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۹:۱۱ کد : ۱۱۶۷۴ اخبار دانشگاه پیام ریاست دانشگاه
تعداد بازدید:۱۲۲۰

نسیم نوازشگر پائیز که بهار عاشقانش خوانده اند، علاوه بر ترسیم تابلوی پرنقش و نگار طبیعت، شوق و شور درس و کلاس و کتاب را نیز به همراه دارد و مهر، ماهِ آغازین این فصل، همزادِ پویش و جوشش نوینی در زندگی است. گاهِ آموختن و اندوختن خوشه های پرمغز و بوئیدن گلهای خوش عطر دانش است.

آغاز سال تحصیلی جدید را به همه رهپویان علم و معرفت به ویژه اساتید و دانشجویان و کارکنان دانشگاه کاشان تبریک عرض می نمایم.

بحمدالله امسال خورشیدِ مهر در حالی به روی این مرکز علمی لبخند زد که این دانشگاه در رتبه هفتم دانشگاه های کشور و در نظام ISC  ایستاده و در بسیاری از نظام های رتبه بندی ملی و بین المللی در ردیف 5 دانشگاه برتر کشور و در طرح 200 – 5 در ردیف دانشگاه های طرح تراز بین المللی است.

اما شوربختانه حضور میهمانی ناخوانده به نام ویروس کرونا باعث شده که سال، سال متفاوتی باشد و مانند همیشه امکان حضور چهره به چهره و ارتباط عاطفی و حضوری اساتید با دانشجویان کمتر از گذشته حاصل شود، اما حتما شما دانشجویان با حضور جدی و تلاش مضاعف در صحنه آموزش مجازی با همان شور و شوق همیشگی اقدام به فراگیری خواهید کرد و همچنان مصمم و پویا، انبانِ معلومات خود را لبریز از گوهرهای علم و هنر و معرفت خواهید نمود.

فرارسیدن مهر را خدمتتان گرامیباد می گویم و از خداوند متعال می خواهم که همه مردان و زنان میهن اسلامی را در پرتو عنایات خود موفق بدارد و ان شاء الله روز به روز پیشتازی و سربلندی جوانانِ برومند و آینده ساز را شاهد باشیم.

دکتر عباس زراعت

رئیس دانشگاه کاشان

کلید واژه ها: آغاز سال تحصیلی دانشگاه ها سال تحصیلی جدید رییس دانشگاه کاشان دانشگاه کاشان دکتر زراعت


( ۲ )

نظر شما :