پیام‌های تبریک به ریاست دانشگاه برای احراز رتبه اول تایمز و هفتم ISC

۱۸ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۶:۲۱ کد : ۱۱۶۲۸ اخبار دانشگاه تقدیرنامه
تعداد بازدید:۳۰۰۹

فرماندار ویژه شهرستان کاشان از رییس دانشگاه کاشان تقدیر کرد

در پی کسب رتبه های برتر و افتخار آفرین توسط دانشگاه کاشان، فرماندار ویژه شهرستان کاشان این موفقیت را به مردم شریف منطقه تبریک گفت و از رییس، اعضاء هیات علمی و اساتید، دانشجویان وکارکنان آن دانشگاه تقدیر کرد.

در متن این لوح تقدیر آمده است:

جناب آقای پروفسور زراعت

رییس محترم دانشگاه کاشان

 سلام علیکم پس از حمد و سپاس خدای متعال و صلوات بر حضرت محمد ( ص ) و ائمه هدی ( علیهم السلام )

در ادامه افتخارات غرور آفرین دانشگاه کاشان، کسب رتبه ۵۰۱-۶۰۰ جهان و رتبه نخست در میان دانشگاه‌های جامع کشور، بر اساس نظام رتبه بندی تایمز و همچنین انتخاب و معرفی به عنوان هفتمین دانشگاه برتر کشور بر اساس اعلام پایگاه اسنادی علوم جهان اسلام " ISC" را خدمت جنابعالی اعضاء هیات علمی و اساتید، دانشجویان وکارکنان آن دانشگاه و همچنین مردم شریف منطقه کاشان تبریک عرض می نماید.

از این رو، مراتب سپاس و قدردانی از اقدامات مدبرانه جنابعالی در دوران تصدی ریاست دانشگاه کاشان را ابراز می دارد و خدمات ارزشمند و همت والای هر یک از همکاران خدوم در تحقق این مهم که موجب اعتلای بنیه علمی منطقه و بالندگی نظام آموزش عالی کشور شده است را می ستاید.

 امید است با استعانت از درگاه حضرت حق  و تحت توجهات خاصه حضرت ولی عصر(عج) در مسیر  پیـروی از رهنمـودهای حکیمـانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و اجرای سیاست‌های دولت محترم تدبیر و امید درخدمت به میهن اسلامی و ارتقاء دانشگاه کاشان به جایگاهی که شایستگی آن را دارد بیش از پیش موفق و پیروز باشید.

......

 پیام رئیس شورای اسلامی شهر کاشان به مناسبت کسب رتبه نخست دانشگاه کاشان میان دانشگاه های جامع کشور در رتبه‌بندی بین‌المللی تایمز  

   جناب آقای دکتر زراعت  

ریاست محترم دانشگاه کاشان  

 بی شک آنچه "کاشان بزرگ" را بدل به دیار نخستین ها کرده است جوشش و تلاشگری همیشگی اهالی این خطه در اندوختن علم و دانش بوده است و نام بزرگان این دیار که بر تارک فرزانگی ایران زمین می درخشد امروز چراغ راهی است که جوانان این مرز و بوم را به پیمودن مسیر پر افتخار دانش فرا می خواند.  

با احترام درخشش دانشگاه کاشان و کسب رتبه نخست در بین دانشگاه های جامع کشور بر اساس رتبه‌بندی بین‌المللی تایمز که نمونه بارز موفقیت در پیمودن مسیر یاد شده است را صمیمانه به جنابعالی و همه اساتید و دانشجویان و دوستداران علم و هنر و اندیشه و مردم عزیز کاشان تبریک عرض می نمایم.  

 به یقین کسب این موفقیت بزرگ که متکی به لطف الهی و مبتنی بر کوشش جمعی و انگیزه معنوی است، مدیون زحمات و تلاش های جنابعالی و تمامی همکاران گرامی دانشگاه بوده،لذا اینجانب و اعضای شورای اسلامی شهر کاشان  برخود فرض دانسته از تمامی این عزیران دلسوز و متعهد که فعالانه در به ثمر رسیدن این موفقیت ها سهیم بوده اند، تقدیر و تشکر نماییم. امید است با تلاش مستمر و همکاری جمعی و تکیه بر توانمندی ها و ظرفیت های داخلی شاهد تداوم موفقیت های روزافزون دانشگاه کاشان و پیشرفت و آبادانی کشور  باشیم.  

سلامتی و توفیق بیشتر را برای شما و همه‌ی همکارانتان از درگاه حضرت حق خواهانیم.  

علی رضا پورعسگری  

رئیس شورای اسلامی شهر کاشان 

........

 

فرماندار شهرستان آران و بیدگل؛ ارتقای دانشگاه کاشان به جمع ۱۰ دانشگاه برتر کشور را تبریک گفت

 دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی مستقر در منطقه، زمینه‌های شناسایی نیاز‌ها از طریق تقویت ارتباط دانشگاه با صنعت و جامعه و همچنین تقویت واحدهای فناور و شرکت‌های دانش‌بنیان را فراهم کنند/دانشگاه کاشان در تبدیل نظام دانایی به دارایی و همچنین تبدیل «علم به ثروت» موفق عمل کرده است

فرماندار شهرستان آران و بیدگل؛ ارتقای دانشگاه کاشان به جمع ۱۰ دانشگاه برتر کشور را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آران و بیدگل؛ دکتر اسماعیل بایبوردی فرماندار شهرستان آران و بیدگل ارتقای دانشگاه کاشان به جمع ۱۰ دانشگاه برتر کشور بر اساس اعلام پایگاه استنادی علوم جهان اسلام موسوم به «ISC» را به رئیس دانشگاه کاشان، استادان، دانشجویان، اعضای هیئت علمی و کارکنان این دانشگاه تبریک گفت.

وی قرار گرفتن دانشگاه کاشان در جمع ۱۰ دانشگاه برتر کشور برای چهارمین سال متوالی  و ارتقای این دانشگاه به عنوان هفتمین دانشگاه برتر کشور را نشان از توانمندی‌های علمی، پژوهشی، فناوری، ایده‌پردازی و خلاقیت دانشگاهیان عنوان کرد و گفت: تبدیل «نظام دانایی به دارایی» و «علم به ثروت» از مأموریت‌های دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور در شرایط فعلی ارزیابی می‌شود که فعالیت، ترویج و تقویت شرکت‌های دانش بنیان و واحدهای فناور، زمینه‌های تبدیل علم به علم نافع را فراهم می‌کند.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل افزود: انتظار می‌رود دانشگاه کاشان و سایر دانشگاه‌های منطقه، زمینه شناسایی نیازمندی‌ها و رفع این نیازها از طریق تقویت ارتباط دانشگاه با صنعت و جامعه و همچنین تقویت واحدهای فناور و شرکت‌های دانش‌بنیان را فراهم کنند.

وی اضافه کرد: دانشگاه‌های کاشان و آران و بیدگل می‌توانند در حوزه انرژی‌های پاک و خورشیدی، ریگ درمانی، خورشید درمانی، نمک درمانی، راه‌اندازی شهرک صنعتی نمک و فرآورده‌های نمکی ایران، تقویت گردشگری پاک و سالم مبتنی بر تعالیم دینی و اسلامی، تقویت کشاورزی و ترویج کشت‌های گلخانه‌ای هیدروپونیک(آب‌کشت) و آیروپونیک (هوا کشت) و مواردی از این قبیل زمینه‌های توسعه بیش از پیش این منطقه را فراهم کنند.

......

پیام تبریک دکتر مروجی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان

.........................

پیام تبریک مهندس ابریشمی راد شهردار کاشان

 

کلید واژه ها: دانشگاه کاشان رتبه بندی دانشگاه ها نظام رتبه بندی تایمز نظام رتبه بندی پیام تبریک


( ۷ )

نظر شما :