فراخوان شرکت گیاهان دارویی و معطر دانشگاه کاشان برای سفر علمی، تحقیقاتی و تجاری به ترکیه

۰۱ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۴:۳۹ کد : ۱۱۵۳۸ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۶۹۱

رئیس مرکز رشد دانشگاه کاشان گفت: شرکت گیاهان دارویی و معطر Aromede مستقر در مرکز رشد واحد های فناور دانشگاه کاشان  رویدادی را  با هدف آشنایی با بازار، انجام مذاکرات تجاری و توسعه صادرات و تجاری سازی به مقصد کشور ترکیه با محوریت گل محمدی در مهر ماه سال جاری برگزار می کند.

دکتر رفیعی پور افزود: ملاقات با فعالان علمی و تجاری ترکیه، بازدید از صنایع مهم و پیشرو ترکیه در زمینه گل محمدی، بازدید از خطوط تولید شرکت های برتر در زمینه اسانس گیری، عصاره گیری، عطرسازی و آرایشی-بهداشتی گل محمدی و بازدید از مزارع گیاهان معطر و دارویی این کشور، برخی از برنامه های تدارک دیده شده در این رویداد است.

وی با اشاره به اینکه  کلیه فعالان اقتصادی، متخصصان و پژوهشگران بخش گیاهان دارویی و معطر ایران، نهایتاً تا تاریخ 10 شهریور ماه می توانند در این رویداد ثبت نام نمایند، افزود: شرکت های دانش بنیان و خلاق کشور برای شرکت در این رویداد از حمایت مالی برخوردار خواهند بود.

علاقه مندان برای ثبت نام در این رویداد می توانند به صفحه فارسی شرکت برگزارکننده (بخش اعزام و پذیرش هیأت های تجاری) به آدرس  https://www.aromede.com/fa.html  مراجعه نمایند. همچنین در صورت وجود هرگونه پرسش، امکان برقراری تماس با شماره تلفن های 03155578806 یا  09902910479 فراهم است.

کلید واژه ها: گیاهان دارویی دانشگاه کاشان مرکز رشد شرکت فناور


( ۳ )

نظر شما :