بزرگداشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی در دانشگاه کاشان

۲۷ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۳:۰۹ کد : ۱۱۵۱۹ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۲۰۳

به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی از دو تن از آزادگان شاغل در دانشگاه کاشان طی مراسمی تجلیل شد.

رئیس دانشگاه کاشان در این نشست که در ابتدای جلسه هیات رئیسه دانشگاه برگزار شد، ایثارگران و آزادگان را مایه افتخار نظام جمهوری اسلامی و دانشگاه عنوان کرد و گفت: مایه بسی خرسندی است که حدود 35 درصد از کارکنان این دانشگاه ایثارگر  هستند.

دکتر عباس زراعت با بیان اینکه آنچه امروز  به نیکی از آزادگان سرافراز یاد می شود، روحیه مقاومت و ایستادگی آنان و رشادت‌هایی است که در دوران اسارت داشته‌اند، افزود: خانواده شهدا، آزادگان و جانبازان سرمایه های معنوی ایران اسلامی می باشند که با هیچ چیز قابل مقایسه نمی باشند.

وی خاطر نشان کرد: آزادگان سرافراز میهن اسلامی در دوران اسارت برای دفاع از اسلام و میهن اسلامی سختی‌ها و شکنجه‌های زیادی را تحمل کردند تا انقلاب و ملت سرافراز ایران  پایدار و استوار باشد.

رئیس دانشگاه کاشان،  آزادگان و ایثارگران دوران دفاع مقدس را زیربنا و مبنای تمام پیشرفت‌ها و افتخارات دانست و افزود: این عزیزان، عمر و جوانی خود را برای کشور و آینده ملت ایران وقف کردند که باید همه ما قدردان این افراد باشیم.

در این نشست که با ذکر خاطراتی  از دوران اسارت همراه بود، از دو آزاده شاغل دانشگاه کاشان، آقایان جعفر سایه آفتابی و محمود ساجدی تجلیل شد.

 شایان ذکر است که آقایان حسن خاکباز، محمدرضا منزوی، حسین حسنی و علی اکبر نوروزی نیز  از آزادگان دانشگاه کاشان بودند که به افتخار بازنشستگی نایل شده اند.

 

کلید واژه ها: سالروز ورود آزادگان دانشگاه کاشان اسارت دوران دفاع مقدس


( ۳ )

نظر شما :