رقابت پنج هزار و ۹۴۵ داوطلب در آزمون سراسری کارشناسی سال ۹۹ در دانشگاه کاشان

۲۷ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۹:۳۹ کد : ۱۱۵۱۳ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۰۵۴
رقابت پنج هزار و ۹۴۵ داوطلب در آزمون سراسری کارشناسی سال ۹۹ در دانشگاه کاشان

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی و نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در دانشگاه کاشان از رقابت پنج هزار و 945 داوطلب در آزمون سراسری کارشناسی سال 99 در این دانشگاه خبر داد.

 
دکتر قنبرعلی شیخ زاده با اشاره به اینکه این آزمون در روزهای جهارشنبه 29 ، پنجشنبه 30 و جمعه 31  مرداد و شنبه 1 شهریور 99  در چهار نوبت صبح برگزار می شود، افزود: سه هزار و 493 نفر از این داوطلبان خانم و دو هزار و 452 نفر آقا هستند که در پنج گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم انسانی، هنر، علوم تجربی و زبان های خارجی با یکدیگر به رقابت می پردازند.

 
وی به تعداد 914 داوطلب در آزمون سراسری گروه آزمایشی هنر در این دانشگاه اشاره کرد و افزود: این آزمون صبح روز چهارشنبه با رقابت 597  داوطلب خانم و 317 داوطلب آقا برگزار می‌شود.

 دکتر شیخ زاده خاطر نشان کرد:  تعداد 684  داوطلب ( 197 داوطلب خانم و 487 داوطلب آقا) نیز در گروه علوم ریاضی و فنی صبح روز پنجشنبه به رقابت می پردازند.

دکتر شیخ زاده افزود: در گروه علوم آزمایشی علوم انسانی نیز که همزمان صبح پنجشنبه برگزار می‌شود، یک هزار و 521 داوطلب ( 895 خانم و 626 آقا) به رقابت می‌پردازند.


نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در دانشگاه کاشان بیشترین آمار داوطلبان آزمون سراسری امسال در این دانشگاه را گروه آزمایشی علوم تجربی عنوان کرد و گفت: در گروه آزمایشی علوم تجربی که صبح روز جمعه برگزار می شود، هزار و 993 داوطلب ثبت نام کرده‌اند که یک هزار و 252 نفر خانم و 741 نفر آقا هستند.

 
دکتر شیخ زاده خاطر نشان کرد: آزمون گروه زبان های خارجی  نیز با رقابت 833 داوطلب ( 553 خانم و 281 آقا) در صبح روز شنبه برگزار می شود.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی و نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در دانشگاه کاشان تاکید کرد: دانشگاه کاشان ضمن برنامه ریزی لازم برای انجام هرچه بهتر این رویداد ملی در شرایط خاص امسال، در این روزهای باقیمانده در تدارک برگزاری مناسب این آزمون با رعایت دستورالعمل‌های ابلاغی با تکیه بر تجربیات دو آزمون ارشد و دکتری و با حمایت مدیریت دانشگاه می‌باشد.

وی ابراز امیدواری کرد که همچون گذشته با بهره گیری از عوامل اجرائی باتجربه در برگزاری آزمون سراسری و جلب مشارکت سایر ارگانهای شهرستان کاشان، تمام تلاش خود را در جهت ایجاد شرایط مناسب با رعایت پروتکلهای بهداشتی برای برگزاری آزمون به کار خواهد گرفت تا داوطلبان گرامی در فضایی سالم و مناسب به رقابت بپردازند.

وی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از تمام عوامل برگزاری آزمون اعم از عوامل اجرایی، حفاظت آزمون و ناظران، افزود: در این آزمون روز چهارشنبه 50 نفر، روز پنجشنبه 150 نفر،  روز جمعه 120 نفر و  روز شنبه 30 نفر به عنوان عوامل اجرائی همکاری خواهند نمود.

 

پنجاه و هفتمین آزمون سراسری با حضور یک میلیون و ۱۴۶ هزار داوطلب در ۳۳۰۰ حوزه امتحانی در سراسر کشور برگزار می‌شود که از این تعداد ۵۸درصد را خانم‌ها و ۴۲ در صد را آقایان تشکیل می‌دهند.

کلید واژه ها: سازمان سنجش آموزش کشور کنکور سراسری آزمون داوطلبان کنکور کنکور 99 دانشگاه کاشان


( ۳ )

نظر شما :