تامین اعتبار کرسی علمی، بین المللی خیر ارجمند مهندس مجید راهب

۱۰ تیر ۱۳۹۹ | ۱۲:۰۷ کد : ۱۱۳۸۵ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۲۰۲۴

در پی انعقاد قرارداد اعطای کرسی علمی خیر ارجمند حاج مجید راهب قمصری با دانشگاه کاشان، و پس از مطالعات اولیه  جهت راه اندازی آزمایشگاه ، آموزش تحقیقاتی رشته آمار دانشکده علوم دانشگاه کاشان، نخستین مرحله تامین اعتبار طی چکی به مبلغ 1/000/000/000(یک میلیارد ریال) توسط حمیدرضا مؤمنیان نماینده خیر تحویل دانشگاه کاشان شد.

این قرارداد در سال 98 پیرو دیدارهای اساتید و دانشجویان رشته آمار و همچنین هیات رئیسه دانشگاه کاشان از مجموعه کارخانه ایران گلاب ببین دانشگاه کاشان به نمایندگی دکتر عباس زراعت به عنوان رئیس دانشگاه و دکتر محمود راهب قمصری استاد وابسته رشته آمار دانشگاه کاشان و با نظارت دکتر حسن دقیق رئیس دانشکده ریاضی منعقد گردید.

رئیس دانشکده ریاضی دانشگاه کاشان مبلغ کل این قرارداد 3/000/000/000 (سه میلیارد ریال)  را عنوان کرد و افزود: این کرسی علمی با هدف تقویت و توسعه آموزش و پژوهش در رشته آمار دانشکده علوم ریاضی دانشگاه کاشان انجام می شود.

دکتر حسن دقیق خاطر نشان کرد: با انعقاد این قرارداد مشارکت و همکاری در تدریس به صورت آنلاین برای دانشجویان دانشگاه کاشان و ایجاد آزمایشگاه های آموزشی و تحقیقاتی و جلب همکاری اساتید خارجی و ایرانیان مقیم خارج کشور برای تدریس و ارائه سمینارهای علمی در دانشگاه فراهم می شود.

کلید واژه ها: کرسی علمی ارتباطات علمی بین المللی حاج مجید راهب دانشگاه کاشان


( ۴ )

نظر شما :