رئیس دانشگاه کاشان: تصمیمات دانشگاه در کمیته بحران به موقع و راهگشا بوده است

۲۱ خرداد ۱۳۹۹ | ۱۳:۴۰ کد : ۱۱۲۸۶ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۳۲۴

رئیس دانشگاه کاشان با حضور در کمیته هماهنگی ستاد بحران دانشگاه  گفت: تصمیمات دانشگاه در کمیته بحران به موقع و راهگشا بوده است.

دکتر عباس زراعت در کمیته هماهنگی ستاد بحران دانشگاه  بر اهمیت و حساسیت تصمیمات این کمیته تاکید نمود و اظهار امیدواری کرد: با همین هوشمندی و عملکرد مناسب روند کار این کمیته همچنان استمرار داشته باشد تا ضمن حفظ سلامت دانشگاهیان ، کارها نیز به شکل مطلوبی انجام شود.

وی ضرورت هماهنگی این کمیته با سایر بخش های دانشگاه  را خواستار شد و افزود: باید با اخذ تصمیمات مناسب  سعی نماییم تا دانشجویان، اساتید ،  کارکنان  و ارباب رجوع دانشگاه با مشکل مواجه نشوند زیرا سلامت همکاران و دانشجویان اولویت اصلی ماست و باید از این سرمایه های ارزشمند حفاظت کنیم.

دکتر زراعت ازمعاونتهای   آموزشی و دانشجویی  این دانشگاه در ارائه خدمات آموزشی مجازی و…. به دانشجویان قدردانی کرد و اظهار داشت: در ایام امتحانات دانشجویان نیزبا برنامه ریزی مناسب  باید تلاش شود تا امتحانات به نحو مناسب برگزار شود و از وارد کردن استرس به دانشجویان و تحمیل امور غیر ضروری اجتناب گردد و خواسته ها متناسب با شرایط باشد.

در این جلسه دو نفر از دانشجویان  به نمایندگی از دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی و کارشناسی، دغدغه ها و مطالبات دانشجویان را به ویژه برای حضور در آزمایشگاه ها و کارگاه ها  ،استقرار در  دانشگاه، ضرورت توجه به دانشجویانی که در  آستانه دانش آموختگی هستند، برشمردند.

شایان ذکر است کمیته بحران تاکنون بیش از 21 جلسه تشکیل داده و با بررسی شرایط  خاص دوره کرونا  و دعوت از مسئولان بخش‌های مختلف  نسبت به وضعیت فعالیت اداری، آموزشی ، رعایت پروتکل های بهداشتی نحوه حضور کارکنان، اساتید و دانشجویان و بازگشایی بخش های مختلف دانشگاه اتخاذ تصمیم  نموده و مصوبات را  در قالب ابلاغیه های مختلف به دانشگاهیان اطلاع رسانی کرده است.

کلید واژه ها: کمیته بحران دانشگاه کاشان مقابله با کرونا


( ۱ )

نظر شما :