کمک‌های مؤمنانه جهادی دانشجویان بسیجی دانشگاه کاشان در دوره کرونا

تعداد بازدید:۲۲۵۵

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه کاشان گفت: در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا نیروهای جهادی دانشجویان بسیج دانشجویی دانشگاه کاشان فعالیت هایش را در دوفاز انجام داد.
جواد پورپیرعلی برنامه های آموزشی برای نیروهای جهادی  و تهیه و توزیع مواد ضدعفونی کننده در محله های کم برخوردار کاشان و شرکت در طرح غربالگری سلامت را از فعالیت های نیروهای جهادی بسیج دانشجویی خواهران و برادران  دانشگاه کاشان در فاز نخست عنوان کرد  و افزود:  در فاز دوم نیز از آنجا که این بیماری تبعات اقتصادی زیادی برای مردم در برداشت به خصوص مردم حاشیه شهر کاشان شروع به استارت کمک های مردمی برای نیازمندان کردیم.
وی شرکت در طرح اکرام مهدویت و همسفره با همسایه را از دیگر فعالیت های نیروهای بسیجی این دانشگاه ذکر کرد و اظهار داشت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در همایش ملی  کمک مومنانه، موجب شد نیروهای بسیجی دانشجویی این دانشگاه عزم خود را جزم کرده و با یاری و همدلی مجموعه دانشگاه اقدام به بارگیری  و تهیه و توزیع 460بسته معیشتی هر کدام به ارزش 250 هزار تومان با کمک نهادهای مردمی و با همکاری هیاتها و مؤسسه های خیریه شهرستان انجام دهند.
پور پیرعلی خاطر نشان کرد: گروه مساله محور جهادی نیروهای بسیج دانشجویی این دانشگاه علاوه بر این کمک ها، فعالیت‌های فرهنگی خود را با توجه به دغدغه مقام معظم رهبری در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، بسته های فرهنگی آماده و بین خانواده های دارای فرزند 5تا 10 سال اهدا کرد.
وی طرح همسفره با همسایه را از دیگر طرح‌ها عنوان کرد و افزود: این طرح که در نظر دارد قسمتی از نیازمندی‌های خانواده ها را به کالاهای اساسی برطرف کند، در این طرح بسیج دانشجویی دانشگاه در روستاها به مغازه‌ها مبلغی اهدا می کند و به نیازمندان بن‌هایی داده می شود تا مواد ضروری خود را از این فروشگاه‌ها دریافت کنند.
وی گفت:  همچنین در این طرح قرار است 6 هزار پرس نان را  بین مردم کم برخوردار توزیع نماییم.
پورپیرعلی با اشاره به اینکه این طرح همسفره با همسایه مورد استقبال خیرین قرار گرفته و در این طرح 200 خانواده را تحت پوشش قرار دادیم ابراز امیدواری کرد: تا با حمایت خیرین و نیروهای مردمی بتوان تعداد بیشتری از خانواده ها را تحت پوشش قرار دهیم و گام های مثبتی برای رفع نیازهای مردم مناطق کم برخوردار برداشته شود.

شماره کارت جهت واریز کمک های نقدی شما
 5859-8311-5441-4444
جواد پورپیرعلی_بانک تجارت

کلید واژه ها: کمک های مومنانه بسیج دانشجویی ویروس کرونا دانشجویان جهادی دانشگاه کاشان


( ۳ )

نظر شما :