اساتید نمونه آموزشی، ارتقا یافتگان، استاد سرآمد آموزشی، و نامزدهای هیات علمی نمونه کشوری دانشگاه کاشان سال ۹۸

۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۱۲:۳۳ کد : ۱۱۱۶۸ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۵۸۰۸

مراسم بزرگداشت روزاستاد همراه با تجلیل از اساتید نمونه آموزشی و اساتید ارتقاء مرتبه علمی دانشگاه کاشان  به روش مجازی برگزار شد.

رئیس دانشگاه کاشان در این مراسم با تبریک روز استاد از تلاش و کوشش اساتید دانشگاه قدردانی کرد و گفت: کسب موفقیت ها و افتخارات دانشگاه حاصل تلاش و زحمات بی دریغ استادان است که جای تقدیردارد.

دکتر عباس زراعت  به زحمات استادان دانشگاه دردوره کرونا اشاره کرد و افزود: استادان دانشگاه علاوه بر تدریس به صورت مجازی، برای مقابله با کرونا هم به صحنه آمدند و از هیچ کوششی دریغ نورزیدند و با تولید دستگاه های مختلف، موادضدعفونی کننده و بهداشتی و همچنین از طریق  کمک مالی و نیز فعالیت های فضای مجازی به یاری کادر بهداشت و درمان  و نیازمندان این دوره شتافتند.

رئیس دانشگاه کاشان این ایام را فرصت مغتنمی  برای تحقق رسالت دانشگاه جامعه محور دانست و افزود: استادان باید در این شرایط خاص مشکلات و نیازهای جامعه را بررسی و در راستای رفع آنها طرح هایی را ارائه دهند.

وی از استادان و مجموعه کارکنان دانشگاه خواست تا مراقب سلامت خود باشند و از این فرصت برنامه ریزی  مطلوب و هدفمند داشته باشند.

دکتر زراعت به تشکیل کارگروهای مختلف اشاره کرد و ازاستادان خواست تا در این کارگروه هاشرکت کنند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه کاشان هم با تبریک روز معلم و قدردانی از تلاش استادان دانشگاه گزارشی از نحوه انتخاب استادان نمونه آموزشی اشاره کرد و گفت: 36 نفر از اساتید دانشگاه به عنوان نمونه آموزشی انتخاب شده اند و سه نفر از استادان هم به عنوان  نمونه کشوری به وزارت علوم معرفی شدند .

دکتر شیخ زاده افزود: در یکسال گذشته 19 استاد این دانشگاه هم ارتقاء علمی یافتند؛ 6 نفر به مرتبه استاد تمامی، 11 نفر به دانشیاری و 2 نفر به استادیاری نایل شدند. همچنین دکتر محسن بهپور استاد دانشکده شیمی به عنوان استاد سرآمد اموزشی دانشگاه کاشان به وزارت علوم معرفی شدند .

 

اساتید نمونه آموزشی، ارتقا یافتگان، استاد سرآمد آموزشی، و نامزدهای هیات علمی نمونه کشوری

 

 

 


لینک دانلود فایل

کلید واژه ها: اساتید نمونه آموزشی دانشگاه کاشان استادان ارتقاء یافته


( ۱۶ )

نظر شما :